luni, 25 august 2014

DOUĂ RACHETE SUSPECTE ŞI UN CER PREA NEGRU !

                            25  August 2014 ,ora 6,28 dimineaţa !

Ca întotdeauna dragii mei, Lumina albă stralucitoare m-a trezit şi astfel  văd cu ochii închişi fiind ,vad un Cer extrem de înorat, aproape negru. Dar undeva mai stânga, se vedea un alt Cer luminos si senin. Şi numai aici spre Est ,deasupra unei câmpii, Cerul arăta precum în poza de mai sus.
Fratilor,sub acest Cer în plin câmp ,vedeam două suporturi pentru Rachete, ce se asemăna foarte tare cu un suport al unui Telescop.

                            



Eu am gasit pe net, ceva asemănător cu ce am văzut eu.
Deci erau doua suporturi la distanta de 2 m lateral ,unul faţă de altul. Dar in fiecare suport ,puteai să pui doar o singură Racheta. 

.....
Suportul RACHETEI era foarte simplu, ca si in aceste două poze de mai sus. Numai că,precum se înalţă bradul falnic spre CER , tot aşa erau îndreptate ţintă spre Cerul bleumaren -negru ,un Cer ca de furtună, aceste două suporturi ce aveau ţeava mai lungă , iar pe ţeavă , câte O RACHETĂ  lungă şi subţire în circumferinţă, precum în poza de mai sus ,cea cu militarul care ţine pe umărul său  , sistemul de lansare a RACHETEI ,cu tot cu RACHETĂ.
Asa arăta RACHETA, îndreptată ţintă spre Cerul ca de furtună cumplită.
RACHETA din dispozitivul din stânga cum priveam eu ,era neagra si ascuţită la vârf ca un creion.  Cea de-a doua ,la 2 metri distanţă de prima ,dar pe aceeasi linie, avea culoarea argintie strălucitoare ,fiind  tot asa de mare ca si lungime, şi la fel de subţire în circumferinţă ca si cea neagră, având tot vârf ascuţit.
Nu era nimeni pe lângă cele două dispozitive de lansare a celor două RACHETE, gata să fie slobozite în norii ca de grindină ,nori care coborâseră foarte aproape de pământ.
Dragii mei, eu nu stiu cum să interpretez aceste două RACHETE, de culori diferite, şi cu UN  CER prea aproape de Pământ, si care CER, era extrem de încărcat ! Era bleumaren spre negru, dar numai deasupra acestei câmpii, pentru ca mai la stânga, vedeam Cerul de ziua, un Cer frumos şi senin.
 Să fie vorba oare, de acele RACHETE care sparg norii de grindină ???
Astept cu drag, Comentariile voastre.
În articolul următor, vă voi spune cum am stat faţă în faţă cu Diavolul, dar am avut şi un apărător , care-l ţinea la distanţă pe cumplitul Diavol, care crăpa de ciudă, că nu poate ajunge la mine !
                              Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu