miercuri, 27 august 2014

UN BLOC DE LOCUINŢE ,VA ARDE CA O TORŢĂ !

                                 26 -  27  August  2014, ora 2,08 noaptea !

                                                  Dragii mei, 

În timp ce scriam aici, astă noapte, văd brusc în spatele meu, nu stiu cum, dar asa vedeam, văd spre Vest, un Bloc dreptunghiular care avea circa 3-4 etaje ,şi care fratilor ,ardea ca o torţă stropita cu benzină.
Dragii mei, eu nu stiu unde se afla acest BLOC, în ce localitate sau Ţară, dar ştiu că vom auzi de el, pentru că era cuprins de flăcări mari, uriase ! 
Că va fi un Bloc de Locuinţe, sau Birouri, sau vreun Depozit, Hală...,eu nu stiu ! Dar va iesi în evidenţă, prin INCENDIUL imens, si fireste prin  însemnatatea acestui Bloc, prin ceea ce reprezenta el.

                                                  Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu