duminică, 21 septembrie 2014

UN TREN ÎN FLĂCĂRI !

         Noapte de 20 -21 Septembrie 2014,
                                             ora 0,35 !

                                                                  Dragii mei,

                                                      ...


În timp ce mă rugam, singura fiind în camera mea,în genunchi si cu lacrimi în ochi, mă rugam la Bunul Dumnezeu şi la Măicuţa Domnului.
Brusc, văd cu ochii închişi un tren care mergea in acest sens ca si în poza de mai sus, cum ar fi de la Est la Vest. Iar imediat după Locomotivă, la  primul sau al doilea vagon ,a izbucnit un Incendiu puternic.
De după Locomotivă , fumul negru şi flăcările uriaşe se ridicau către Cer.  
                              
Dragii mei, veti vedea că din nefericire, vom auzi de acest INCENDIU care va mistui câteva vagoane a unui Tren.
Sa nadajduim ca, vor fi numai vagoane goale si ca posibilii călători vor fi salvaţi la timp.
                                                  Cu dragoste ,Maria.

Un comentariu:

  1. Da!,Da!,mă rog,e puțină viața in om,si tristă dureroasa moartea,Bunul Dumnezeu ,in mare mila sa să ne miruiasca, inima și gîndurile , în Hristos Domnul Nostru*

    RăspundețiȘtergere