vineri, 3 octombrie 2014

O EXPLOZIE URIAŞĂ CU UN FUM DENS ŞI CENUŞIU !

                         Noapte de 2 - 3  octombrie  2014 , ora 0,55 !

                                                              Dragii mei, 

În timp ce scriam aici pe Blog, şi chiar dacă eram cu ochii pe monitor, văd dragilor spre Est, O Explozie uriasă ,ce a dat nastere la doi arbori  înalti  de fum  cenusiu !
...

Dragii mei, vedeam o clădire mare în faţa acestei EXPLOZII  URIAŞE, iar imediat în spatele clădirii, vedeam două  ciuperci  uriaşe de fum  cenuşiu, extrem de dens.
Da, fumul luase forma unei ciuperci, sau a unui arbore cu o coroana bogata.
Totul se întâmpla spre Est, iar fumul era cenuşiu ,şi nu negru !
Dragilor, eu nu stiu unde si când ,vor avea loc aceste Explozii  uriaşe, dar vom auzi cât de curând de ele.
Să speram însă, că nu vor fi toxice si ca nu vor face victime omenesti. 
Nu uitaţi fratilor : DUMNEZEU  ne cheama la El, în braţele Sale, cu fiecare cuvant pe care mi-l spune mie roabei Sale, si pe care eu îl scriu aici cu mare dragoste.
Lasati-va dragilor, în mâinile Domnului, si sub Aripile ocrotitoare ale Maicii  Domnului, şi vă asigur că nu veti mai pleca din bratele Domnului.
                                                               Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu