luni, 20 octombrie 2014

PANICĂ ÎN LUME ! LUMEA VA FI CUPRINSĂ DE PANICĂ !

                      Noapte de 19 -20 Octombrie 2014,, ora 0,10 !

                               
                                                          

                                                                  Dragii  mei,

În această noapte, în timp ce mă rugam , aud ceva cutremurator!
                                    Citez :

             "Panică  în Lume! 
           Lumea  va fi  cuprinsă  de Panică!

Dra un alt glas, întreabă:
                Cum e ? Cum e ?
           Ce fel de Panică?

Dar primul glas, nu i-a răspuns celui care întreba ,ci a întărit cele deja spuse :
               Panica , va cuprinde Lumea toată!"

Dragii mei,eu nu stiu ce se va intampla, ce anume va provoca Panică în Lume, dar stiu cu certitudine că aşa va fi, precum mi s-a spus.
Sa fie oare Ebola ? Sa fie oare cel de-al treilea Razboi Mondial ?
Daca nu mi s-a spus, înseamna ca asa trebuie sa fie! Sa nu stim ce ne asteapta, ci pur si simplu să se întample!
Să ne întoarcem la Iisus  Hristos ,fratilor ! Sa-i dăruim inima noastră, sufletul nostru, toată dragostea noastra! 
Lui Hristos si Maicii Domnului, să le dăruim pe toate!
Vă las pe voi dragilor, ca sa comentati pe marginea acestui subiect.
                                         Cu dragoste, Maria.           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu