luni, 17 noiembrie 2014

IISUS HRISTOS , RASTIGNIT PE CERUL DE NOAPTE !

                         Noapte de 21 - 22 Octombrie 2014, ora 0,45 !

                
                 În această noapte dragilor, în timp ce mă rugam, văd deasupra măsuţei mele cu Carticele sfinte, văd un Cer de noapte albastru violet stralucitor.
Într-o clipită dragii  mei, apare de nicăieri un Nor auriu ca din Soare rupt.
În mijlocul norului ca din Soare rupt, vad dragii mei, ca si în carne si oase, pe IISUS  HRISTOS, răstignit pe Sfanta Cruce.
                                                   ..
Cerul albastru violet adusese în inima lui, norul auriu de Soare, si aici era rastignit Iisus Hristos pe Sfanta Cruce.
Dragii mei, faptul că L-am vazut pe IISUS  HRISTOS rastignit, atât de aproape pe Cerul nostru, în norul auriu  , cred că este un semn de la Bunul Dumnezeu, pentru întreaga Lume de pe pământ.
Prin toate relele care se intampla in Lumea asta mare, înseamna ca ÎL rastignim încă o dată pe IISUS  HRISTOS.
Înseamna ca omenirea, se indeparteaza mult de tot, de la faţa Lui Dumnezeu.
Din păcate, vom afla si vom trai toate acestea într-un timp mai lung sau mai scurt ca şi durată.
Dragilor, orice s-ar întampla, oricat ati suferi vreodata, cu niciun preţ, nici cu preţul vietii voastre , sa nu va lepadati de Hristos. 
Vor mai fi multe incercari si multe ispite, aveti grija însă ,ca sa nu cădeţi în ele şi sa nu deznădăjduiţi.
                            Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu