luni, 17 noiembrie 2014

NEIMPLINIREA ALEGERII DE ASTAZI A PRESEDINTELUI , NU TREBUIE SA VA CLATINE CREDINŢA DIN INIMĂ SI DIN SUFLET !

                                                                 Dragii mei, 

Primesc multe reproşuri, si multe mesaje pline cu venin , pentru ca nu s-a implinit proorocia cu Victor Ponta Presedinte!
Dar oare, va puteti voi îndepărta de Dumnezeu, pentru că nu s-a adeverit ceea ce am scris in 12 Noiembrie?
Dar ati facut voi dragii mei, un bilant la toate cate am scris, si la toate câte s-au adeverit intocmai ?
V-am minţit eu vreodată prin toate câte am postat pe acest Blog ? Ati gasit voi vreun neadevar, de cand am înfiinţat Blogul  DUMNEZEU  EXISTĂ - MĂRTURII ?
Oare de ce nu va gândiţi ,că ceea ce s-a întâmplat acum , este o încercare de la DUMNEZEU ,pentru Credinţa şi Dragostea ce o aveti pentru EL?
Căutaţi pe Blog  si gasiti si altceva, despre care am scris ca se va intampla, si care s-a intamplat ,si nu a fost asa precum am scris  .
Îmi este milă de sufletul vostru, cei care va clatinati în Credinţă la prima piatra în care v-ati poticnit piciorul.
Foarte bine ! Nu vreti sa mai cititi Blogul meu, e alegerea voastra!
Dar vă asigur că vă înselati, si că Diavolul isi freaca ghearele de bucurie, că a reusit sa va dezbine si sa va ia si bruma de Credinţă ,care abia se închegase în sufletul fiecaruia dintre voi, cei care v-ati grabit sa aruncati cu piatra in mine.
A fost si este o grea incercare de la Dumnezeu, atât pentru voi cât si pentru mine.
Diferenta este ,că voi v-ati grăbit sa aruncati cu pietre, cu noroi si venin spre mine, si sa va clatinati in Credinta.  Iar eu voi fi sigura pe mine, pe tot ce aud si vad, si voi rămâne aici zi si noapte , scriind ca si până acum, tot ce vad ,si tot ce o sa aud, cu îngaduinţa Lui Dumnezeu. 
Cine are urechi de auzit să audă ! Şi cine are ochi de văzut, să vadă partea buna a acestui Blog, si sa o puna in Balanta.
Aşadar,  cântăriţi bine- Binele sau Răul ,pe care l-ati gasit pe acest Blog, si pe care ,din Dragoste de Dumnezeu, i-ati facut loc în inima si-n sufletul vostru, sau nu i-ati facut deloc.
Sfatul meu dragilor : nu dati bir cu fugitii!
Este Sfantul Post al Nasterii Domnului, iar cumplitul Diavol,urla si racneste din toate puterile, cautand sa prinda în gheare, sufletele care se indoiesc de Existenta Lui Dumnezeu.
Si pe IISUS  HRISTOS, oamenii L-au răstignit, fara sa mai ţina cont de Minunile pe care le săvârşise, până în ziua răstignirii!
Asa că, eu care sunt un suflet păcătos ,de ce nu as primi ocara voastra, cu fruntea sus, si totodata cu lacrimi in suflet, pentru necredinta voastra ?
Doresc ca să vă spun că , nu voi mai raspunde provocarilor pe tema acestui articol cu alegerile Prezidenţiale. Mi-ar plăcea sa cred ,că m-am făcut înţeleasa pe deplin. 
Alegerea va apartine, iar eu nu pierd nimic !Ci numai sufletul vostru va avea de suferit !
                                           Cu dragoste, ca întotdeauna, 
                                                            Maria.

miercuri, 12 noiembrie 2014


VICTOR PONTA , PRESEDINTE ! AM PRIMIT CONFIRMAREA DE DUMINICĂ 12 NOIEMBRIE 2014 !

                                                  12  Noiembrie  2014  , ora 22,25 !


                                                                             Dragii mei, 

Cu siguranţă multi dintre voi ,ati asteptat această Dovadă; această  viitoare  confirmare! 
Iată fratilor, că în timp ce scriam aici pe Blog, am primit si numele celui care va iesi Presedintele  României , in urma votului de Duminică 16 Noiembrie 2014! 
Am curajul fratilor , ca sa va spun cine va fi Presedintele României, începând cu 16 Noiembrie 2014.
Am fost intrebata de cititorii Blogului, daca stiu cine va fi Presedinte. Fireste că le-am spus doar, că imi doresc ca sa iese VICTOR PONTA, dar ca nu am primit niciun Mesaj în acest sens,ci este doar dorinţa mea.
Şi iată fratilor, că în această seară târzie, am primit şi Mesajul mult asteptat.
                                          Citez :

                       "Victor  Ponta, va  fi  Presedintele  României !
                   Victor  Ponta  , Presedinte !"

Cu siguranţă fratilor ,că sunt si printre voi, care nu vi-l doriti pe VICTOR PONTA  PRESEDINTE, si este normal, este alegerea voastra!
Dar de astădată, Dumnezeu a ales încă de azi 13 Noiembrie 2014, ca sa avem Presedinte, pe tânărul Victor Ponta !
Mă bucur nespus, asteptam acest Mesaj, Dumnezeu ,mi l-a trimis în aceasta seara, iar confirmarea a ceea ce eu am scris aici fratilor, o veti vedea Duminică 16 Noiembrie 2014!
Nu am cuvinte de multumire, pentru acest Mare  DAR, pe care l-am primit de la Bunul Dumnezeu si cu ajutorul Maicii Domnului, acela de a cunoaste mai înainte ,cele ce urmează a se întâmpla.
                          
Bunul Dumnezeu si Maica  Domnului, să ne ocrotească pe toţi, să-l ocrotească şi pe viitorul Presedinte al României, VICTOR  PONTA , şi să-l ajute ca sa aducă România, pe calea cea bineplăcută Domnului şi Dumnezeului nostru.
                          Doamne  Ajută !

                                     Cu dragoste si preţuire, 
                                                        Maria. 

Un comentariu:

  1. Istrate a pronosticat corect ca vom avea un presedinte de dreapta si Ponta nu v-a castiga deoarece dumnealui nu intervine in mesajele primite.

    Dumneavoastra ati fost atentionata deoarece modificati mesajele primite conform ideilor de la Antena 3.

    RăspundețiȘtergere