miercuri, 26 noiembrie 2014

UN INCENDIU MARE , ÎN MIJLOCUL UNOR BLOCURI !

                                             26 Noiembrie 2014, ora  5,30 dimineaţa !

                                                                             Dragii mei, 

Un incendiu mare ,va avea loc în mijlocul unor blocuri de locuit, în partea de Nord.
Astăzi dimineaţă ,în timp ce dormeam ,o Lumina alba stralucitoare m-a trezit ,si astfel vedeam cum spre Nord, din mijlocul unui cartier de blocuri, ieseau flacari mari de câtiva metri ,si mult fum negru.
Vom auzi dragilor ,cât de curand de acest Incendiu care va face multe pagube materiale.
Sa speram totusi ca nu vor fi si victime !
                                                           Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. Dragon Star : iti rasp. aici ...da mi si mie din cartea lui Istrate cea noua citeva confirmari ale unor viziuni ale lui. NU o am iar pe cea veche am dat o era prea aiurea ce scria. Eu am discutat cu el in 2001 cind era la fel de convins ca urma unul de 7.5 in sept...Filtreaza bine informatiile si nu crede orice sau pe oricine. Din discutiile cu el n areiesit nimic , de unde primeste detaliile , viziunile. Ce pune el pe blog are zeci de interpretari o fraza...Nu contest ca n are niste calitati dar pina la a fi luat in seama e cale lunga...anunta si un fel de razboi civil anul trecut/blog etc...

    RăspundețiȘtergere