luni, 29 decembrie 2014

SĂ VINĂ FURTUNA ! URMEAZĂ UN VÂNT CA LA POLUL NORD !

                                   29  Decembrie 2014, ora 14,55 !

                                                 Dragii mei, 

Astăzi în timp ce ma odihneam un pic, stând puţin întinsă în pat, mai ales că luam o trântă si pe gheaţă, ma durea mijlocul, si ma odihneam un pic.
Stând cu ochii închişi dragilor, aud un glas care striga pur şi simplu, striga ca un ANUNŢ,şi zice aşa :

                  "Să vină  Furtuna !
               Să înceapă  Furtuna!"

Dragii mei, si văd în faţa mea, o strada pe marginea căruia era o masina înzăpezită.
Eram şi eu lângă maşină. Cum se întâmplă această Minune, eu nu stiu.
Deci, vedeam de partea cealaltă a masinii, în partea volanului, doi tineri care si-au dezapezit masina. 
Bucurosi că si-au făcut loc ca să iese cu maşina, când să atinga şi sa deschidă portiera maşinii, un vânt extrem de puternic i-a împins pur si simplu în faţa masinii, si tineau cheia masinii in  mână, dar nu puteau ajunge la portieră.
Un vânt uluitor spulbera toată zăpada de jos, de pe case, de prin copaci, ca nu puteai ţine ochii deschişi, si nici nu puteai sa te intorci cu faţa spre vânt.   zapada_viscol_44743100.jpg
                              
Trebuia să te poţi tine de un gard ,de ceva, ca sa poti rezista în picioare.
Bulgări si pale de zăpadă zburau prin aer! Oricând un bulgare de zăpada, o pală mare de zăpada luată de vântul extrem de puternic, te putea lovi in cap si nu te-ai mai fi ridicat de jos. 
Deci, vântul nu lua zăpada facuta praf, ci bucati de zăpada îngheţată ,zburau prin aer.
                   
                                        Zapada a izolat Romania de restul lumii! Frontiera cu Bulgaria si ...
Dragii mei, linistea de care ne bucuram, adica , faptul ca ninsoarea s-a mai oprit, este cu adevărat Linistea dinaintea Furtunii dezastruoase!
Eu nu stiu unde si cand anume se va intampla acest Dezastru, dar cu siguranta vom auzi de el. Doamne fereste, sa-l mai si traim.  
                                             Cu dragoste, Maria. 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu