miercuri, 25 februarie 2015

ŞI S - A ADEVERIT ! ELENA UDREA DIN NOU DUPĂ GRATII !

                                                                 25  Februarie  2015 !

                                               Dragii mei, 

Atunci când Elena Udrea ,a fost dusă în arest la domiciliu, am primit multe Mesaje de la unii cititori, care s-au grabit sa arunce cu bolovanul, în cele scrise de mine, si spuse de Duhul  Cel Prea  Sfânt.
Nu am publicat aceste MESAJE, pentru că erau sub orice critică, din punct de vedere al conţinutului. 
Nu am zis nimic, am tăcut, am şters acele MESAJE, nu le-am publicat, iar acum am adus DOVADA  celor scrise de mine si primite din CERUL  SFÂNT !

ELENA  GABRIELA  UDREA , SE  ÎNTOARCE  DUPĂ  GRATII ! !


Elena Udrea a fost adusă în Arestul Central al Poliției Capitalei la scurt timp după ce magistrații de la Înalta Curte de Casație și Justiției au dispus arestarea preventivă a deputatei PMP pentru 30 de zile în Dosarul "Gala Bute". Fosta ministră a...
Nu trebuie să ne bucurăm ! Ci trebuie ca s - o compătimim ! 
Îşi va lua răsplata pentru cele făcute! Şi pentru bune si pentru rele.  
Iata si articolul meu, din 16  Februarie ! 

ELENA UDREA - DINU PESCARIU , PARTEA A TREIA !

                                      16  Februarie 2015,ora 4,35 zori de zi !

                                                                         Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă în zori , după doar o oră de somn, m-a trezit O Lumină albă orbitor de strălucitoare , care mi-a pătruns în corp prin crestet ,si m-a făcut de m-am cutremurat la propriu, ca la un şoc electric.
Trează fiind, stând cu ochii închişi, aud un glas dragilor, care spune ceva ce este la ordinea zilei, în acest moment.
Glasul a strigat pur şi simplu pe un ton ridicat aşa : 

               "Elena  Udrea  şi Dinu  Pescariu !"

În acest moment dragilor, o văd pe Elena Udrea în boxa acuzatilor, care tresare speriată ,când şi-a auzit numele ei, si mai ales, al lui Dinu Pescariu.
Elena Udrea ,face ochii mari cât cepele, si este speriată ;priveste ţintă în faţă ,la ceva sau la cineva.  
                        Elena Udrea se întreabă de ce Traian Băsescu a susţinut la ....
Văzând reactia Elenei Udrea, mi-am pus doar în gândul meu, întrebarea :
                 Oare Elena Udrea, rămâne în arest ?
Şi spre marea mea uimire dragilor, aud un glas care imi spune ferm :
                 "Da ! 
              Elena Udrea , rămâne în închisoare !"   .

Dragii mei, am mai spus-o, şi-o mai spun : 
Nu doresc arestarea Elenei Udrea ! Nu mă bucur că stă la închisoare, nici ea, nici mulţi alţii ca dânsa, care au furat si au făcut multe nelegiuri.
Cea mai usturătoare pedeapsă este Confiscarea totală a averii, si golirea conturilor atât din România ,cât si din strainătate.
Sa mearga sa locuiasca cu mama ei, cu cine vrea ea, si sa fie un om obisnuit si liber să munceasca corect .   
Toată Averea ,  să revină Statului Român, care a fost furat de astfel de oameni.
Dar nu e cum vreau eu, sau cum vrem noi toti la un loc.
LEGEA  este LEGE , pentru toată lumea !
Cine a gresit să plătească, după LEGILE în vigoare a acestei Ţări.  
Este mai bine ca să plătim pentru păcatele noastre ,în această viaţă vremelnică, decât în viaţa veşnică, unde şi pedeapsa este tot veşnică. 
Acum vom vedea dragii mei,dacă si  această proorocire  se va adeveri .
                         Cu dragoste, Maria. 

Şi totuşi Viaţa  Elenei  Udrea , este  în mare PERICOL !

marți, 24 februarie 2015

VIAŢA ELENEI UDREA , ESTE ÎN MARE PERICOL !

                                         24 Februarie  2015 ,ora 6,15 dimineaţa !

                                              Dragii mei, 

În aceasta dimineaţă ,treaza fiind şi stând incă ăn pat cu ochii închişi, admirând frumuseţile tainice ale Cerului Sfant, aud un glas dragilor, ce mi-a dat mari fiori.
Acest glas dragilor, se referea la UDREA  ELENA  GABRIELA.
                             

                                                  ..

Dragii mei, oricât şi cu orişice ar fi gresit cineva, noi nu trebuie să-i luăm Viaţa. Numai DUMNEZEU este Cel care ne-a dat Viaţă, si numai EL poate să ne-o ia.
Iata ce spune glasul acesta :

     "Nu ştie nimeni , de ucigaşii  Elenei Udrea!
      Nimeni nu trebuie să ştie !
     Ucigaşii Elenei Udrea, nu trebuie să se vadă!"

Dragii mei, acum cred că aţi înţeles că ,Viaţa acestei femei este în mare pericol.
Eu nu stiu unde este pericolul mai mare, acasa, in arest la domiciliu, sau la închisoare.
Oricum ar fi, sunt persoane care o vor pe ELENA  UDREA moarta.
Ar fi mare păcat să se întâmple aşa ceva! DUMNEZEU nu vrea moartea păcătosului, ci voieste ca el să se intoarca si sa fie viu.
Caracatiţa in care este implicata ELENA  UDREA, este foarte extinsa, si exista persoane implicate, care vor cu adevarat să-i inchida gura ELENEI UDREA ,pentru totdeauna.
Iată ce declara Elena UDREA:

Elena Udrea, mesaj pe Facebook: Vor dori sa-mi inchida gura, ma astept la inscenari

Elena Udrea a marturisit intr-un mesaj postat, sambata, pe pagina sa de Facebook, ca se asteapta ca in perioada urmatoare sa apara tot felul de inscenari, fotografii si dezvaluiri in ceea ce o priveste, deoarece „vor dori sa-mi inchida gura”. Postarea Elenei Udrea de pe reteaua de socializare vine dupa reactiile aparute la interviul pe care l-a acordat pentru hotnews.ro, in cadrul caruia a facut o serie de dezvaluiri legate de seful SRI, Florin Coldea, de Sebastian Ghita, dar si de alte personaje importante din prima linie publica.
Elena Udrea considera ca „s-a creat panica” pentru ca a „acuzat un general de serviciu secret”, iar „aceasta reactie arata teama pe care o genereaza SRI-ul celor cu secrete in dulap, politicieni, presa etc.”.
Ea mai afirma ca se asteapta „la absolut orice, inscenari, „dezvaluiri”, fotografii etc., pentru ca acum vor dori si mai mult sa-mi inchida gura”.
Dacă Elena Udrea a minţit şi minte probabil în multe situaţii, în aceasta situaţie de a fi redusă la tăcere, ELENA  UDREA, spune adevărul.
Da! Cu adevărat se doreste de anumite persoane sus puse, ca ELENA UDREA ,să tacă pentru totdeauna.
Dragii mei, eu nu pot face nimic mai mult decât să scriu. Si v-ati convins de mult timp, că multe din toate câte scriu, se indeplinesc rând pe rând.
Mă rog la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, s-o aibă în grija si-n paza Sa, căci nimeni nu trebuie să moara, pentru că a făcut nelegiuri. Ci trebuie să fie pedepsit omeneste, conform Legilor, si nu să i se ia viaţa.
                                                    Cu dragoste, Maria .  

                         

5 comentarii:

  1. ,,Îşi va lua răsplata pentru cele făcute! "...
    De ce sunteti atat de sigura ca e,,rasplata" pentru cele facute si nu e ,,plata"unor jocuri politice murdare,facute de altii?!
    Cine mai are incredere in Justitie in ziua de azi?
    Eu NU cred ca aceasta femeie ,,isi ia rasplata pentru cele facute".E doar un joc politic murdar.Sper din toata inima ca adevarul sa iasa la iveala intr-o zi,chiar daca foarte multi se bucura de nenorocirea acestei persoane.
    Glasul meu intern imi spune ca NU E VINOVATA.
    Dar...asta e politica de cand lumea si pamantul.Cei batrani din familia mea, mi-au spus de cand eram copil:,,Sa nu cumva sa te bagi in politica! Mari necazuri poti avea." Si i-am ascultat.
    Pacat de femeia asta frumoasa si desteapta ! Va plati scump si pe nedrept.Dumnezeu s-o aiba in paza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte sigură ! Îşi va lua plata sa de la Dumnezeu. Asa cum si fiecare dintre noi, ne luăm plata pentru faptele noastre,bune sau rele. Daca a facut rău, DUMNEZEU este singurul care Îi va da plata, pentru ca să se indrepte si sa nu mai greseasca din nou. Este mai bine sa platim aici pentru păcatele noastre, decat in Viata cea Vesnica. Ca este vinovata sau nu, JUDECATORII lumesti vor stabili. Dar exista JUDECĂTORUL CEL BUN ,dar si DREPT, care -I va da ei, după Voia Sa, si după faptele sale. Nimic nu ni se intampla in aceasta viaţă, fără Voia Lui Dumnezeu. Daca acum este arestata, este VOIA LUI DUMNEZEU.
      Vreau doar sa spun atât: NU POTI SĂ FII UN OM CINSTIT SI ONEST, SI TOTOADATĂ , SĂ AI SUTE DE MILIOANE DE EURO ! Este la mintea unui copil ,acest lucru ! Si cu aceasta am spus tot !

      Ștergere
  2. "Femeie frumoasa si desteapta"? La asemenea afirmatii nu mai ai ce comenta; daca inteligentza smechera si lacoma, construita numai pe rau si pofta, precum si nenumaratele interventii de "construire" a blondei pe o bruneta sadea, ca sa nu spun altfel- daca acestea si alte "calitati" precum dispretul total fata de un popor intreg batjocorit intr-o relatie mizerabila, ca sa nu mai vorbesc de acea sotie, batjocorita si ea in fiecare secunda, daca acestea deci sunt lucruri bune, este inutil orice comentariu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ! Femeie frumoasa ,desteapta, sfidatoare,şi care si-a bătut joc de bunicii nostri, care au murit de frig si foame, de parintii nostri care se topesc de dorul copiilor, si de nepotiiâ nostri care cresc fara sa cunoasca dragostea de mama!
      Cam asta se rezuma la ELENA UDREA ! Un adevărat Genocid,la care estesi ea părtaşă , din varful piramidei alaturi de BASESCU si de toti acolitii lui . Numai DUMNEZEU PREA BUNUL ,va face Dreptate. Citiţi următorul articol, pe care il voi scrie incepand chiar de acum. Este vorba despre Romania ,si despre Imparatia Lui Dumnezeu, care se apropie !

      Ștergere
  3. In acesti zece ani, cati oameni au fost distrusi, cati au murit in suferinta, batjocoriti, cati batrani, bolnavi copii? Cate spitale, cate scoli inchise ca aceasta individa, impreuna cu toti lupii care au distrus tara aceasta, sa se tavaleasca de ras in bogatiile furate de la cei sarmani, de la sarmanul pamant; sa rada de noi, prostii, care nu au stiut sa fure, sa minta, sa insele. Compatimire? Sigur. Dar mai intai de toate, dreptate. Nu ca m-as astepta sa vad dreptate pe acest pamant.

    RăspundețiȘtergere