marți, 17 martie 2015

ÎN ACEASTĂ SEARA , SFÂNTA TREIME ERA DEASUPRA MEA !

                                 
                                                      16  Martie 2015,ora 23,10 !

                                              Dragii mei, 

În această noapte în timp ce scriam aici pe Blog, închid ochii mei, ca sa ma relaxez puţin, si astfel văd dragilor, ceva minunat dincolo de plafonul camerei mele.
Văd un Cer de noapte albastra violet, si pe Cer dragii mei, văd pe Însuşi DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT .
Văd dragii mei, un Soare mare alb orbitor se stralucitor;acest Soare avea toate Razele albe îndreptate în jos,precum la o flaore cu petale multe si dese.
                                
Aceste raze fratilor, veneau toate din gura Duhului Celui  Prea Sfânt.                         

Sub razele Duhului Celui Prea Sfânt, se afla O  Lumina roşie rotunda; un roşu precum sângele.
Iar în faţa Luminii roşii, se afla un Tron inalt pe care stătea Mântuitorul Iisus Hristos şi Dumnezeu Tatăl ,în vesminte aurii ,orbitor de stralucitoare.
Priveam cu mare uimire la această MARE  MINUNE, şi îmi doream ca să nu se mai termine.
Dar asa cum dispare fulgerul care brăzdează Cerul, tot aşa a dispărut si MINUNEA  din CERUL  LUI  DUMNEZEU.
Razele  Duhului  Celui Prea Sfânt sub formă conică, ajungeau până la mine.Dumnezeu Tatăl si Dumnezeu Fiul, aveau în spatele Lor, Lumina Roşie rotunda si foarte stralucitoare.
Am multumit PREA  SFINTEI  TREIMI pentru aceasta Mare şi uimitoare MINUNE, după care mi-am notat totul în caietul meu de suflet.
Şi iată acum dragilor, v-am împărtăşit şi vouă cu mare drag,ceea ce DUHUL  Cel Prea Sfânt a îngăduit ca eu sa vad.
Daca avem CREDINŢĂ dragii mei, fiecare dintre noi poate vedea pe Dumnezeu şi pe Maica Domnului.
Dumnezeu se descoperă celor care-L iubesc pe El,si celor care I se închină Lui şi Maicii  Domnului. 
Să nu vă îndoiţi în inima voastră ,de acest lucru.
Sa fim buni la inima si la suflet, sa avem Credinţă si Nadejde în Dumnezeu, sa ne iubim Aproapele si sa-l ajutam, si astfel ,vom putea sa-L vedem pe Dumnezeu, si sa implinim Voia Sa, si cele 10 Porunci Dumnezeiesti.
Să nu ne temem nici de Cutremure, si nici de Războaie, deoarece Mâna Lui Dumnezeu si Aripile ocrotitoare ale Maicii Domnului, sunt întotdeauna asupra fiecaruia dintre noi.
                                                  Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. Nimic nu poate fi mai frumos decat sa il vezi pe Dumnezeu Tatal si Fiul Sau pe norii cerului.

    RăspundețiȘtergere