luni, 16 martie 2015

CUTREMURUL S - A ADEVERIT DUPĂ DOAR 18 ORE !

                                                                        Dragii mei, 

Scriam ieri noapte că vom auzi de un Cutremur moderat, si iată dragilor că astăzi, după doar 18 ore după ce mi s-a arătat, CUTREMURUL s-a produs în România.
La o oră după acest MESAJ, am mai primit un altul ,care îmi spunea clar , că urmează  un CUTREMUR ce va avea loc în ROMÂNIA.
Iată şi DOVEZILE :
  1. www.fanatik.ro/cutremur-16-martie-429094   Cached
    CUTREMUR 16 MARTIE. UPDATE 17:56 / Un cutremur cu magnitudinea 4,7 grade s-a produs, în jurul orei 17:50, în România. ... 16 martie 2015, 12.00
  1. www.infoest.ro/.../utile/cutremur,4,6,zona...martie-2015.htm   Cached
    Luni, 16 martie 2015 un nou cutremur peste 4 grade Richter s-a produs în zona seismica Vrancea resimtit în mai multe orase din tara. Conform Institutului National ...
     

    luni, 16 martie 2015


    UN CUTREMUR MODERAT !

                                                            15 -16  Martie 2015, ora 0,35 !

                                                                           Dragii mei ,

    În această noapte ,în timp ce scriam aici pe Blog, văd brusc în faţa mea, o  masina care se asemăna cu aceasta:
               toyota is going to introduce toyota rav4 in indian market rav4 is a d .....

    Maşina staţiona, si era chiar la un metru in faţa mea.
    La un moment dat, Maşina s-a cutremurat tare , de parcă s-ar fi surpat pământul sub ea.
    Şi chiar m-am mirat ,de ce tocmai o masină mi se arată, atunci când începe un Cutremur.
     Cutremur în Vrancea
    Masina a fost trasa mai jos,atunci când Pământul s-a cutremurat. 
    Dragii mei, vom mai auzi cât de curând de un alt Cutremur, puţin mai intens decât cele de până acum.
    Unde si când anume se va produce, eu nu stiu a vă spune, dar va fi asa precum am scris, nu de la mine ,ci de la Duhul Cel Prea Sfânt. 
    Ceea ce vă pot spune cu certitudine, este că ,România va fi ocolita si ocrotită de Cutremure devastatoare ,si de orice Dezastru natural.
    Dragii mei, sa avem Credinţă si Nădejde în Bunul Dumnezeu şi-n Maica Domnului , sa ne închinăm Lui si Prea Sfintei Născătoarei de Dumnezeu, si nu avem a ce ne teme, de nimeni si de nimic lumesc.
       Sa daruim dragoste Aproapelui nostru, dusmanului nostru, si vom primi înzecit de la Dumnezeu Prea Milostivul !
                                          Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. Extraordinar!
    Pacat ca nu am fost eu destul de atenta si nu am observat postarea in care spuneti ca acest cutremur va fi in Romania.Abia acum am vazut-o.
    Oricum,sunt convinsa va sirul cutremurelor nu se va opri aici si avem baza in dvs. ca ne veti spune si noua mesajele pe care le primiti.
    Sunt de un real ajutor,credeti-ma!
    Multumiri inca o data si va urmaresc cu mare interes,mai ales din acest punct de vedere-cutremure !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Întotdeauna cu mare drag si cu toata dragostea sufleteasca !
      Aici pe acest Blog, veti gasi numai ADEVĂRUL LUI DUMNEZEU, asa cum este EL venit de Sus.
      Niciodata, dar absolut niciodata, minciuna si strambatatea ,nu au loc pe acest Blog. Cu dragoste, Maria.

      Ștergere