miercuri, 11 martie 2015

SUNT NOUA LIBERĂ , DE DESCHIDERE A PROBLEMEI !

                                          Noapte de 5 - 6 Martie 2015 ,ora 2,30 !

                                                                              Dragii mei, 

Mă rugam la această oră dragilor, când aud glas foarte bucuros, care spune încontinuu aşa :

                    "Sunt Noua Liberă !
                 Sunt Noua Liberă ,
                    de deschidere  a problemei !
                O  Nouă  liberă !" 

După care dragilor, glasul se pierde ca un ecou.
Dragii mei, eu nu stiu cum sa talmacesc aceste cuvinte.
Dar as indrazni sa cred ,că este vorba de aparitia  vreunui nou ziar, sau vreo nouă Revistă ?
                       Voi ce spuneti ?
                                        Cu dragoste, Maria.  

 

2 comentarii:

  1. eu cred ca e vorba despre niste evenimente care vor avea loc si vor zdruncina din temelii teoriile actuale despre univers, lumea asa cum o stim si altele ; cred ca se leaga si cu o apropiata a 2-a venire a lui Iisus , si cu devenirea vizibila a extraterestrilor , care oricum ne observa de mult timp si au intervenit de mai multe ori fara ca noi sa o stim in salvarea Pamantului de la dezastre nucleare.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca e vorba despre niste evenimente care vor avea loc si vor zdruncina din temelii teoriile actuale despre univers, lumea asa cum o stim si altele ; cred ca se leaga si cu o apropiata a 2-a venire a lui Iisus , si cu devenirea vizibila a extraterestrilor , care oricum ne observa de mult timp si au intervenit de mai multe ori fara ca noi sa o stim in salvarea Pamantului de la dezastre nucleare.

    RăspundețiȘtergere