miercuri, 1 aprilie 2015

OAMENI MORŢI PE STRAZI , SI MULTĂ APĂ MÂLOASĂ !

                                        Noapte de 30 -31 Martie 2015, ora 0,35 !  

                                                                         Dragii mei, 

La această oră şi în această noapte, în genunchi fiind la Rugaciune în camera mea, brusc ,nu mai sunt cu sufletul aici, ci sunt pe o strada la Est , o strada ce arata ca după bombardament. 
        

.
Pe stradă fratilor, văd un bărbat cu salopetă albastră, acoperit de mâl si de apă.
Era ca şi cum ,peste el ar fi trecut un val urias de apă, si l-a trântit la Pământ.
Din nefericire dragilor, vom auzi de un DEZASTRU  urias, ca la un Tsunami , si care va lua cu el si vieti omenesti. 
Unde si când ,se va produce acest Dezastru, eu nu stiu a vă spune.
Dar din păcate, el va avea loc ,undeva pe undeva în această Lume mare.
Să ne rugam dragii mei la Bunul Dumnezeu, ca nu cumva sa-şi întoarcă Faţa Sa, de la noi Fiii Săi. 
Să ne rugam pentru sănătate, iertare de păcate, pentru pace si liniste sufletească, atât pentru noi, cât si pentru Semenii nostri.
Să ne rugăm la Maica  Luminii, ca sa ne ocroteasca cu Rugaciunile Ei, la Prea Scump Fiul Său şi Mântuitorul nostru Iisus Hristos, ca să fim păziţi şi ocrotiţi noi toţi Fii  Săi, de la orişice dezastru.
                                Cu dragoste, Maria.
                                    

3 comentarii:

  1. Îngerul Domnului NU o să îndrăznească niciodată să întrerupă rugăciunea/convorbirea creștinului cu Dumnezeu, adică să se interpună între om și Dumnezeu pt a-i aduce niscaiva vești de dincolo, ci doar îl ajută pe om să aibă și mai mult spor la rugăciune înintea lui Dumnezeu. Deci, mesajele proorocești primite in vremea rugăciunii sunt toate de la NECURATUL, căci Îngerii lui Dumnezeu nu ar îndrăzni așa ceva! Ferească-ne Dumnezeu....!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare are dreptul la o părere !
      ÎNGERUL GAVRIIL, a întrerupt de la Rugaciune şi pe FECIOARA MARIA, când era singură în casă, şi în genunchi se ruga la DUMNEZEU.
      Iar ÎNGERUL GAVRIIL, I-a adus Vestea că va naste Prunc, care va fi Fiul Celui Prea Înalt ,şi că se va numi IISUS.
      Asadar ,daca tu crezi că ceea ce eu scriu sunt de la Diavol, atunci treci de cealalta baricada, căci sigur ajungi exact in ghearele lui.
      Nu mai citi Blogul ,daca tu asa simti ca toate-s de la Diavol ! Esti libera (a),să alegi ce e bine pentru sufletul tău!

      Ștergere
    2. Mulțumesc! Din chiar răspunsul d-tale reiese cele ce am afirmat anterior, mai ales din îndemnul de la final, văzându-mă ca pe-un vrăjmaș(!). Și chiar și așa fiind, NU sunteți deloc creștină: Căci uite ce spune Blândul Păstor la Matei cap. 5: "44. Iar Eu zic vouă: Iubiţi pe vrăjmaşii voştri, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, faceţi bine celor ce vă urăsc şi rugaţi-vă pentru cei ce vă vatămă şi vă prigonesc,
      45. Ca să fiţi fiii Tatălui vostru Celui din ceruri, că El face să răsară soarele şi peste cei răi şi peste cei buni şi trimite ploaie peste cei drepţi şi peste cei nedrepţi."
      DECI, dacă Hristos s-a răstignit și pt vrăjmașii săi, cine ești d-ta să mă trimiți pe alt blog dacă aici nu vă sunt pe plac. Înaintea lui Hristos sunt dator să vizitez acest blog pt. a mai îndrepta din ereziile d-tale. Că altfel aș fi eu pedepsit, că am știut și nu am avertizat. Așadar, am tot dreptul să-mi protejez frații și surorile intru Hristos de înșelări, NU? Chiar și dacă îmi ștergeți mesajul, înaintea lui Dumnezeu tot o să am plată!

      ÎN CONTINUARE...
      Iată cum rătăciți neștiind Scripturile!!! Că nicăieri nu scrie că Fecioara Maria se afla la rugăciune în momentul în care a venit Arhanghelul Gavriil să-i aducă Bunăvestirea. Și nicăieri nu scrie că era singură în casă de vreme ce locuia în casa lui Iosif. Vedeți și pericopa evanghelică de la Luca cap. 1 :
      "26. Iar în a şasea lună a fost trimis îngerul Gavriil de la Dumnezeu, într-o cetate din Galileea, al cărei nume era Nazaret,
      27. Către o fecioară logodită cu un bărbat care se chema Iosif, din casa lui David; iar numele fecioarei era Maria.
      28. Şi intrând îngerul la ea, a zis: Bucură-te, ceea ce eşti plină de har, Domnul este cu tine. Binecuvântată eşti tu între femei.
      29. Iar ea, văzându-l, s-a tulburat de cuvântul lui şi cugeta în sine: Ce fel de închinăciune poate să fie aceasta?
      30. Şi îngerul i-a zis: Nu te teme, Marie, căci ai aflat har la Dumnezeu.
      31. Şi iată vei lua în pântece şi vei naşte fiu şi vei chema numele lui Iisus.
      32. Acesta va fi mare şi Fiul Celui Preaînalt se va chema şi Domnul Dumnezeu Îi va da Lui tronul lui David, părintele Său.
      33. Şi va împărăţi peste casa lui Iacov în veci şi împărăţia Lui nu va avea sfârşit. "

      Deci este evident că d-ta te afli pe cărări rătăcite cu afirmațiile d-tale și cu acest blog mai rătăcești și pe alți naivi. necunocători ai Sfintei Eganghelii și a Sfintei Tradiții și mai mulă osândă veți lua:
      REȚINEȚI URMĂTOARELE despre cei care strâmbă Cuvintele Mântuitorului din Evanghelie pt niște vise și imagini halucinante...
      Matei cap. 5
      18. Căci adevărat zic vouă: Înainte de a trece cerul şi pământul, o iotă sau o cirtă din Lege nu va trece, până ce se vor face toate.
      19. Deci, cel ce va strica una din aceste porunci, foarte mici, şi va învăţa aşa pe oameni, foarte mic se va chema în împărăţia cerurilor; iar cel ce va face şi va învăţa, acesta mare se va chema în împărăţia cerurilor.

      Să știi că eu mă rog pentru d-ta, căci știu că rătăcirea d-tale e totuși una sinceră, ca cea a lui Saul, până să ajungă Apostolul Pavel. Deci, sunt șanse...

      Ștergere