miercuri, 1 aprilie 2015

UN BAZIN URIAS DE APĂ , VA DA PE DINAFARĂ , SAU VA CEDA !!

                                        Noapte de 30 - 31 Martie 2015 , ora 0,30 !

                                                                   Dragii mei, 

În această noapte, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, văd spre Est, un Bazin mare de apă, uriaş chiar, şi din care Bazin ,Apa cade în Cascada la vale.
Dragii mei, daca Doamne fereste acest BAZIN  urias va ceda,va inghiţi totul în calea  lui .
                              CE: România va trebui să publice hărţi de risc de inundaţii ...
Eu nu stiu unde si când anume ,se va întâmpla aceasta nenorocire, dar stiu că aşa va fi, precum mi s-a arătat.  
                                            Cu dragoste, Maria.                                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu