duminică, 3 mai 2015

PLÂNGE ICOANA SFÂNTULUI PĂRINTE ARSENIE BOCA ! BISERICA ORTODOXĂ ROMÂNĂ , NU SPUNE NIMIC ???


                                                              Dragii mei, 

Am văzut majoritatea dintre noi la Televizor  cum o  ICOANA  SFÂNTĂ  a SFÂNTULUI  PĂRINTE  ARSENIE  BOCA, lăcrimeză, plânge.
Cu adevărat MINUNE  DUMNEZEIASCĂ !
Mă întreb însă, ce spune BOR ?
Recunoaste oare, autenticitatea Lacrimilor de pe obrazul sfânt ?
Iata dragilor DOVEZILE, că Sfântul Părinte ARSENIA  BOCA, este Sfânt în Ceata Lui Hristos :                                                                                                                                   

O icoana din Vaslui,

 cu Arsenie Boca                                                    "lacrimeaza" de zile intregi. Localnicii sunt convinsi ca asista la o minune dumnezeiasca

Arsenie Boca  face intr-adevar minuni, sunt convinsi localnicii dintr-un sat din Vaslui. Imaginea sa, adusa de la manastirea Prislop, lacrimeaza, sustin ei, de zile intregi. Oamenii cred ca se afla in fata unei minuni si se roaga fierbinte.

StirileProTV a încărcat un clip video nou.
Oamenii spun ca e o minune si au cazut in genunchi... Ce se intampla cu icoana lui Arsenie Boca din Vaslui de cateva zile --->daţi clik aici si veţi vedea Video :  http://goo.gl/edkRkE
Daca e semn bun sau rau, parerile sunt impartite, dar tot mai multi spun ca Sfantul Ardealului plange pentru pacatele noastre.
Oamenii asteapta cu zecile la coada sa se inchine la imaginea lui Arsenie Boca - dar nu la Prislop, ci in satul Puscasi, judetul Vaslui. Un localnic a cumparat reproducerea de la manastire si a adus-o acasa chiar de Sfantul Gheorghe. A expus-o in troita din fata casei si peste cateva zile, spun oamenii, in ochi au aparut lacrimi.
Localnica: "Aurica, zic, a inceput sa lacrimeze ochiul stang la icoane pe care a adus-o Claudiu. E lacrima... N-am zis la nimeni, ca - daca ziceai la cineva - nu credea."
Vecina: "Am vazut ca are lacrima asa, avea lacrima in ochi, dar am crezut ca e de la pictura. Nu mi-am dat seama. Vine lumea, se mira."
arsenie boca
Localnicii sunt convinsi ca asista la o minune dumnezeiasca.
Batrana: "De cand sunt, sunt batrana, am 70 de ani si n-am vazut asa minune ca acum."
Femeie: "Chiar daca imi spunea cineva ca a taiat un copac si a vazut nu stiu ce, nu credeam, dar acum am vazut cu ochii mei minunea."
Unii cred ca este cazul sa trecem la post si rugaciune, pentru ca Dumnezeu transmite un mesaj.
Localnic: Acum ne arata Tatal nostru Ceresc ca-i lumea rea
Reporter: Poate-i un semn bun..
Localnic: Eeee, ar fi bine, dar odata ce plange Maica Domnului sau cine este, nu-i a bine!" 


Iar acum, articolele mele, care întăresc Sfinţenia Părintelui  Arsenie Boca :
 
                       .
 

                     18  Martie 2015,, ora 18,45 !
                                 Dragii mei,                                                                

În această seară, în timp ce scriam pe Blog, aud un glas, care spune ceva minunat, despre Sfântul  Românilor şi al României, Sfânt nerecunoscut de BISERICA  ORTODOXA ROMÂNĂ, ca fiind Sfânt.
Acest Sfânt Părinte ,deşi au trecut mai bine de 15  ani de când a trecut la DOMNUL, nici până astăzi ,el nu a fost recunoscut ca şi Sfânt; nu a fost canonizat de mai marii BISERICII  ORTODOXE  ROMÂNE !
Acest Om cu adevărat Sfânt, a fost şi este , Sfântul Părinte Arsenie Boca !  
Iată dragii mei, ce spunea glasul din Cerul Sfânt :

                "Părintele  Arsenie Boca !
            Sfântul  Părinte  Arsenie  Boca,
 face parte din Ceata  Sfinţilor Lui Hristos!"

Iar Glasul se pierde ca un ecou ,fratilor !
Acesta este unul, dintre Sfinţii  României:
                    PĂRINTELE  ARSENIE  BOCA !   
 ..

SFÂNTUL  PĂRINTE  ARSENIE  BOCA, nu cerseste canonizarea de la BOR !
Dar cei care ar fi trebuit să -l canonizeze, si nu au făcut-o din egoism, sau din pură mândrie, vor da socoteală  în Faţa Lui  Hristos !
Noi dragilor, să ne rugăm Sfântului Părinte Arsenie Boca, ca să ne ajute cu Rugaciunile Sale la Mântuitorul Hristos, şi la Prea Curata Fecioara Maria, ca sa fim ocrotiţi si păziti de tot răul si necazul.
Cu adevărat prin trupul său din mormânt, Sfantul Părinte face MINUNI.
IISUS  HRISTOS lucrează  prin Trupul  Sfântului Părinte Arsenie Boca ,care stă sub pământ, în loc să fie scos la lumină si sa devină Sfinte Moaste!
                                                             Cu dragoste,Maria.
                                                  
P.S. 

Am readus aici dragii mei, un alt articol despre SFÂNTUL  PĂRINTE  ARSENIE  BOCA , scris de mine si spus de Duhul Sfant, în noiembrie 2014 !
Iată : 

marți, 4 noiembrie 2014


SFANTUL PĂRINTE ARSENIE BOCA , ACOLO SUS ÎN CERURI !

                                            
                                          2 Noiembrie 2014 ,ora 4,38 zori de zi !

                                                                       Dragii mei, 

Un glas dumnezeiesc de frumos, strigă de răsună Cerul şi Pământul aşa :

                 "Părintele Arsenie Boca! 
               Părintele Arsenie Boca, grăit în Cer despre noi!
Dar un alt glas spune dragilor :
               A grăiti  în Cer despre noi, Părintele Arsenie Boca! "
              Despre noi, a grăit în Ceruri Părintele Arsenie Boca !"
 După care dragilor, glasul dispare ca un ecou.
Sigur dragii mei, Părintele Arsenie Boca, este un Sfant adevărat în mijlocul credinciosilor si a semenilor săi, chiar dacă nu mai este în viaţă cu trupul.
Păcat că Biserica Ortodoxă Română nu face nimic, pentru a-l declara Sfant , asa cum îi este bineplacut Lui Dumnezeu.
Sfantul Părinte Arsenie Boca, merită să fie alăturat Sfintilor români, din Calendarul crestin ortodox.
Să-l rugăm si noi fratilor, pe Sfantul Părinte Arsenie Boca, ca să se roage si pentru noi păcătosii, acolo Sus, de-a dreapta Mantuitorului! 
Sa ne ajute cu ale sale Rugaciuni si sa ne indrepte spre Calea cea dumnezeiasca si bineplacuta  Lui, pentru ca să fim si noi de-a dreapta Sa, la JUDECATA cea de-apoi!
                                         Cu dragoste, Maria. 
                                          

                                            
                                                          

                    
                                                                 
                    ..

                                                     Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. Mergeți dragii mei la mormântul sfânt al Părintelui Arsenie Boca,rugati-va din suflet si când ve-ti pleca de acolo ,ve_ti simți liniștea sufleteasca,am fost acolo de câteva ori si voi încerca sa merg,de cate ori va binevoi Sfanțul Părinte.Daca doriți sa ne împărtășim durerile sufletesti,iată adresa mea de email unde vom putea vorbi despre părinte elenadumitra40@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere