joi, 30 iulie 2015

S - A DESCOPERIT SMÂNTÂNA FIZIOLOGICĂ !

                                               26  Iulie 2015,ora 6,15 dimineata ! 

                                              Dragii mei, 

În această dimineaţă de Duminică, mă trezeste un glas foarte vesel, care imi spune ceva despre o mare descoperire, după părerea acelui glas.
Glasul spunea aşa :

                 "Satul nostru , se mândreste că a descoperit Smântâna fiziologică !
 Smântâna fiziologică, a fost descoperită de Satul nostru. !"

Dragii mei, care Sat urmează să descopere această Smântână fiziologică, eu nu stiu.
                     Tipuri de smantana
Cum nu stiu, nici ce poate fi aceea ,o Smântână fiziologică. Daca voi stiti, astept cu mare drag si cu mult interes Comentariile voastre.  
                              Cu dragoste, Maria. 

5 comentarii:

  1. E ca si cum ar fi descoperita ,, smantana cu prune" asta inseamna deci este ireal :))

    RăspundețiȘtergere
  2. E tare fun, incepe sa o dea pe glume glasul!

    RăspundețiȘtergere
  3. FIZIOLÓGIC, -Ă, fiziologici, -ce, adj. Care aparține fiziologiei, privitor la fiziologie. ◊ Ser fiziologic = lichid preparat steril din apă și sare care imită compoziția serului sangvin și care se injectează în organism sub formă de perfuzii sau ca dizolvant al unor medicamente. [Pr.: -zi-o-] – Din fr. physiologique.

    RăspundețiȘtergere
  4. ”smantana” e o metfora adica ceva de pret iar pentru acei nepriceputi, o simpla gluma!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am gandit la "smântână ", ca este o metafora. Probabil ,ca se va intampla ceva foarte deosebit in vreun sat.

      Ștergere