miercuri, 22 iulie 2015

ŞI S - A ADEVERIT ! SÂNZIANA BURUIANĂ A CĂZUT ÎN LAC !

                                                                Dragii mei,

Scriam  în noaptea de 14-15 august 2014, despre SÂNZIANA  BURUIANA, cum ca, o vedeam in pericol  sa se înece !
Si iata dragilor, din nefericre pentru ea,SÂNZIANA  BURUIANA a cazut pe scari, si a ajuns în LAC. Noroc cu cei de pe lânga ea, că au scos-o, căci daca era singura, chiar ar fi ajuns ,asa cum am scris eu in articolul de mai jos, articol scris in august 2014 !
După 11 luni ,din ziua in care mi s-a arătat, iata că din nefericire, s-a adeverit, dar intr-o forma mult mai usoara, datorita prietenilor din jurul ei.

  1. Sânziana Buruiană s-a împiedicat și a căzut în...

    VIDEO !

    www.youtube.com/watch?v=RTzVnopCLcQCached
    Jul 20, 2015 · ... Sânziană, Lac, Cazut, Mori de Ras, V ... Sânziana Buruiana - Căzătura la Poftiți pe la noi Sânziana Buruiană, Sânziană, Lac, Cazut, ...


Noapte de 14 - 15  August 2014 !

                                                                 Dragii mei,

Dacă până acum tot spuneam că nu pot face nimic, ca să opresc nenorocirile, iată că în această noapte, s-ar putea să pot face pentru
Sânzâiana  Buruiană !
În timp ce mă rugam dragilor, brusc ochii mi se inchid , şi aşa în genunchi cum eram, am în faţa ochilor înhişi, doar la un braţ întins, văd O Apă mâloasă, o Apă foarte tulbure.
Iar in această Apă tulbure, văd o tânără care se zbate ca sa ramână la suprafaţă.
Era în Apă până la gât şi mă privea speriată. 
Pe această tânără dragilor, o cunoastem cu totii  pentru că apare des pe la TV.
Deci, o vedeam cum se chinuia ca sa ramana la suprafată ,singura fiind în Apa aceea maro, cred ca era mâloasa.
O privesc cu ochii închişi, şi nu ştiu de unde s-o iau. Nu mai stiam cum o cheama.
Dar ca de fiecare dată dragii mei, aud un glas care-mi dă răspunsul la gândul meu. Citez :

                   "Sânzâiana  Buruiană !"
                       
                                                   

Dragii mei, dacă o cunoasteti mai indeaproape pe aceasta doamnă, va rog doar,sa îi spuneti ca sa evite cât mai mult Apa. Sau Doamne fereste, cine stie în ce împrejurări va ajunge ea, în acea apă maronie. 
Oricum,pot spune cu certitudine, ca o paşte un mare pericol. Trebuie să aibă grijă şi la condus.
Atât am avut de scris si de spus în legătură cu Sânzâiana   Buruiana, care trebuie sa aiba mare grija de ea.
Îmi doresc ca de astădată să fi putut fi folos ,şi sa pot face ceva, ca sa impiedic ceea ce va urma.
                                       Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu