duminică, 5 iulie 2015

UN CUTREMUR MAI INTENS , LA SUD - EST !

                                                                4 Iulie 2015, ora 23,15 !


                                                                               Dragii mei, 

În această noapte, în timp ce scriam la articolul anterior, văd brusc spre Sud -Est, o camera nu prea mare, în care exista si mobilier.
În clipa următoare ,văd dragilor cum masca din lemn de la chiuvetă, se ridică pur si simplu deasupra, si se cutremură destul de tare.
                    seismograph-generic722.jpg.
Dragii mei, din nefericire vom auzi de un astfel de CUTREMUR mai intens, dar sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, ca să nu fie si victime omenesti.
RUGACIUNEA fratilor, are Puterea de a schimba starea de rău, într-o stare sufleteasca plina de iubire si de liniste. 
Sa nu uitam fratilor, că România  este ocolita si ocrotita de CUTREMURE  devastatoare.
  Când si unde anume, în ce ŢARĂ se  va  produce acest CUTREMUR, eu nu stiu a vă spune, pentru că nu  mi s-a descoperit. Dar veti vedea ca asa va fi , precum mi s-a  arătat.
                                 Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu