marți, 28 iulie 2015

UN FOARTE CUNOSCUT TÂNĂR CÂNTĂREŢ ROMÂN, VA TRECE LA DOMNUL ,SI-I VA CÂNTA ACOLO SUS !

                                                         27 Iulie 2015, ora 18,05 !

                                                   Dragii mei, 

În aceasta după amiază, în timp ce mă rugam, văd sus în Cer, în stânga mea, văd de parcă aş fi avut un ochi in urechea stanga, văd un mare cântareţ, şi foarte iubit de cei care iubesc Muzica lui, il văd Sus în Ceruri, ţinând chitara  sa, în mâna stanga, cântand la chitara, alaturi de trupa sa, formata din cateva persoane.
Acest cântareţ foarte popular si cu multa, foarte multa faimă, pe toate canalele de TV, era imbracat in costum închis la culoare, si are ca intotdeauna o mica barba neagra.
L-am văzut si era tare fericit si in Ceruri, asa cum este acum  după ce s-a recasatorit.
Nu pot spune numele acestui cântareţ, pentru că nu vreau sa creez panică. Dar din nefericire pentru familia lui, el va pleca la Ceruri, într-un mod cu totul neasteptat.
Dragilor , ceea ce Dumnezeu hotărăste, noi nu putem schimba.
Iata ce spunea artistul acolo Sus în Ceruri :

                    "Bine aţi venit dragi colegi şi prieteni, aici ,sus în Cerul  însorit !"

După care începe a cânta la chitara ,dar si vocal.
Avea pe lângă el vreo 4 -5 persoane, acolo Sus în Ceruri.
Dragii mei, nimeni nu stie când îi vine ceasul ca să plece. Că suntem tineri, cum este acest cântareţ, că suntem mai în vârstă, plecam de-aici intr-o clipă, daca asa ne este scris de Sus.
Depinde cum plecăm ,si mai ales cu ce plecăm în sufletul nostru;ce bogatii duhovnicesti am adunat de-a lungul anilor.  
Daca vom fi împlinit Poruncile Lui Dumnezeu, atunci nu avem de ce sa ne temem.
                             Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu