miercuri, 29 iulie 2015

UN MEDIC , A ATINS GRAV TENSIUNEA ÎN ROMÂNIA !

                                       28  Iulie 2015, ora 6,38 dimineaţa !
                                                
                                                 Dragii mei,  

În această dimineaţă  îmi dă trezirea un glas, care spune că în România ,urmeaza să crească Tensiunea , care este deja foarte încordata .
Iată ce spunea acest glas :

              "Un Medic  a atins grav ,Tensiunea în România !
                 Tensiunea în România va creste !"

Dragii mei, cine este acest Medic care va incorda si mai tare Tensiunea în România, eu nu stiu.
Când se va intampla aceasta si in ce mod, iar nu cunosc.
Dar va asigur ca vom auzi de acest Medic, care va intoarce România pe dos.
                                   Cu dragoste, Maria.  

2 comentarii:

  1. Cred ca stiu cine este acest Medic , chiar va avea loc o explozie informationala despre nemurirea inca din aceasta viata , acum , minunile pe care le-a pus Dumnezeu in noi si interpretarea corecta a Bibliei (asa cum a prezentat Isus Biblia catre apostoli , ,,in mod deslusit" , adica logic) . Acest Medic s-ar putea sa fiu eu . Oricum important ar fi ca poporul sa se trezeasca la realitate , la adevarata realitate . telefonul meu 0725/422-927 . Imi placi Maria . Imi plac oamenii lui Isus .

    RăspundețiȘtergere
  2. DUL ISUS este-apa vietii
    -painea vietii
    -MEDICUL SUPREM
    EL este TOTUL! cine iL are pe FIUL,are VIATA!!!

    RăspundețiȘtergere