luni, 31 august 2015

HAMAŞII VOR CONTINUA ATACURILE TERORISTE !

                                          Dimineaţă de 30 August 2015, ora 6,10 !

                                                 Dragii mei, 

În această dimineaţă de Duminică, mă trezeste un glas care spune ceva cutremurător, după care văd o explozie uriaşă,în mijlocul unui sat sau oras.
Erau multe case în jurul uriasei Explozii.
Dragii mei, iata ce spunea acel glas:

               "Hamaşii atacă, şi vor continua ca să atace în stânga şi-n dreapta !"

În această clipă ,văd dragii mei înspre Sud, chiar usor Sud-Vest, văd o localitate ,o asezare joasa, in care erau foarte multe case. 
Exact în mijlocul acestor case, exista o casă mai specială a hamasilor, în care cu siguranţă era amplasata o Bombă uriasă.
Această casă din mijlocul localitatii respective, a explodat cât am clipi din ochi, sau precum se sparge un balon ,pe care il umflam prea tare.  
  
                  100 de răniţi în urma unor explozii produse în sud-estul Turciei ....

Din nefericire dragilor, vom auzi de o Explozie uriasă, în inima unei localitati locuite.
Unde anume si când se va produce, eu nu stiu a vă spune. Dar cu siguranţă, nici această nenorocire nu va trece neobservată.
                                          Cu dragoste, Maria.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu