luni, 10 august 2015

SE STING MORŢII DIN SETE ! SECETĂ CUMPLITĂ !

                                                  10  August 2015, ora 16,00 !

                                                   Dragii mei,  

Astăzi după amiază  în timp ce mă întorceam de la Galati, fiind în Maxi -taxi, priveam pe geamul deschis si în viteza masinii, imi apare intr-o clipită în faţa ochilor deschisi, scris în aer, la înălţimea oamenilor,câteva cuvinte usturatoare pentru suflet.
Era scris cu negru pe un dreptunghi alb, suspendat în aer,era scris aşa :

          "Se sting Morţii  din sete !                  
Iar un glas spune ,ceea ce tocmai vazusem scris:

                Secetă  cumplită !
                Ni se sting Morţii din sete!"

M-am cutremurat dragii mei, la văzul si la auzul acestor cuvinte.
Cu adevarat este Dezastru ! Pe câmp nu mai vedeam niciun fir de iarbă verde,dar nici uscată.
Oile, văcuţele,căutau hrană si apă, dar acestea lipseau cu desăvârşire.   
Dragii mei ,
Numai cu post si cu Rugaciune curată, Dumnezeu se va intoarce cu Faţa Sa la noi, si ne va răcori pământul, inima si sufletul.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Măicuţa  Domnului, Amin !
                                Cu dragoste, Maria.
                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu