joi, 13 august 2015

ŞI S -AU ADEVERIT ! INUNDAŢIILE DEVASTATOARE AU AVUT , SI AU LOC ÎN SUDUL ITALIEI !

Inundatii devastatoare in sudul Italiei. Apele au inghitit case si au luat pe sus masinile de pe strada

             ATENŢIE !!!

Undeva la Sud - Est , o mare nenorocire  se va întâmpla !
O Apă mare, se va revărsa ca de pe un vârf de munte, ca dintr-o Cascada, sau ca de pe un bloc cu zece etaje, ca şi înălţime.

Iată şi articolele  mele despre Ploi torentiale si despre Inundatii grave :
                            
                                 4 August 2015, ora 15,30 !

                                           Dragii mei, 

Astăzi după amiază ,în timp ce mă relaxam putin, stateam în pat cu ochii închisi fiind, si astfel vedeam spre Sud-Est O  APĂ  extrem de mare si mâloasa.
Această APĂ, cădea de la mare înălţime, aşa încât, toate casele erau acoperite total până la vârful acoperisului si peste acoperis.
Casele păreau niste obiecte de jucarie, faţă de înălţimea de la care cădea apa.
 Este cea mai cunoscută cascadă din lume, dar pur şi simplu a ...Un tânăr a murit după ce a căzut în cascadă
    INUNDATII IN ROMANIA. Trei judete sunt sub Cod Portocaliu, un om a ....

În timp ce vedeam aceste imagini apocaliptice, aud dragii mei un glas care spune aşa :

                     "INUNDATII  la Sud -Est !
               N-aţi văzut cum toarnă ?

Iar un alt glas, plin de milă si iubire, spune pe un ton implorator:
                 Să nu vă lăsaţi puiii iubiţii ,în casă !
şi iar repetă :
               Să nu vă lăsaţi puiii iubiţii ,în casă !"

Şi văd în faţa mea, cum cade cu o forţă mare ,de la mare înălţime, apa învolburată  si mâloasă, peste casele ce păreau că sunt la poalele muntilor, sau la poalele vreunui mare bazin îndiguit.
La auzul acestor cuvinte, ca să nu ne lăsăm puiii (copiii )în casă, mă gândeam ,oare unde am putea sa ne ascundem ,atâta timp cât casele erau atât de jos, si erau toate acoperite cu apă?!
Nu aveai unde sa te urci mai sus de apa care, turna peste case si le acoperea ca pe niste jucarii.
Nu era vreun bloc mai înalt, nu era vreun pom mai înalt, ci doar multe acoperisuri cu ţiglă roşie, sau tabla ondulata rosie, care se ma vedea pe alocuri,doar de câtiva centimetri.

Dragii mei,

Ceea ce mi s-a arătat, si ceea ce mi s-a spus, pe undeva în Lumea aceasta mare, va avea loc acest POTOP.
Unde anume, în ce ŢARĂ si când anume, eu nu stiu ca sa va spun. 
Mi s-a dat drept punct de orientare, Sud- Est ! 
Vom auzi de aceste clipe apocaliptice, de acest Potop peste acei locuitori; acolo unde el se va produce .
Eu rămân înmărmurită de ceea ce mi se arată; iar uimirea -mi este si mai puternica, deoarece în Lume ,este Seceta cumplita, iar eu scriu că va veni POTOPUL. 
Ce pot să mai spun ?
Doamne ,Te rugam iarta-ne, si nu-ti întoarce Faţa Ta, de la noi fiii Tăi. 
Prea Sfântă Născătoare de Dumnezeu, Te rugăm ajuta-ne pe noi cu Rugaciunile Tale,la Prea Scump Fiul Tău si Mântuitorul nostru Iisus Hristos, AMIN. 
                                  Cu dragoste, Maria. 
                         8 August 2015, ora 3,15 zori de zi !

                                                        Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă în zori, m-au trezit multe fulgere luminoase, si astfel treaza fiind ,văd cu ochii închisi un Cer de noapte,iar din Cer cădea o ploaie torentiala, mult asteptată de noi toti si binecuvantata de Bunul Dumnezeu.
 Apa de ploaie... meteo de ploaie şi vânt puternic - ploaie-1337809869.jpg
Priveam cu ochii închisi deasupra mea, şi vedeam şiroaiele de ploaie; priveam în dreapta si în stânga mea, si aici curgeau şiroaiele de ploaie.
Asadar dragii mei, sa ne asteptăm la o ploaie torentiala, care va răcori atât Pământul ,dar si tot ce misca pe pământ.
Sa nadajduim că aceasta ploaie torentiala ,va fi peste toata România, si în alte Ţări, care au de suferit din pricina secetei cumplite.
Sa ne rugam fratilor pentru ploaie, si să aducem multumire BUNULUI DUMNEZEU si MAICII  DOMNULUI, pentru toate câte ne daruieste.
Veti vedea dragilor, că şi Meteorologii vor fi luati prin surprindere de aceasta ploaie torentiala.
MULTUMIM  DOAMNE  DUMNEZEUL  NOSTRU, ŞI TE RUGĂM  NE IARTA  SI  NU NE MAI PEDEPSI ! 
MULTUMIM  PREA  SFÂNTĂ  NĂSCĂTOARE DE  DUMNEZEU, SI  TE  RUGAM  ROAGA-TE  PENTRU  NOI  PĂCĂTOSII, AMIN !
                                            Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. INCREDIBIL !!!S-A ADEVERIT EXPLOZIA A AVUT LOC http://www.activenews.ro/video/China-zguduita-de-o-EXPLOZIE-care-s-a-putut-vedea-de-pe-Luna.-44-de-morti-si-sute-de-raniti-123824

    RăspundețiȘtergere
  2. Meteorologii nu vor fi luati prin surprindere,au anuntat de sapt viitoare ploi cu aspect torential,vijelii si alte fenomene extreme....si e ceva normal dupa perioada asta de canicula,pt asta nu trebuie sa fi mereorolog sau prezicator,vorbiti ca si cum lucrurile astea nu s-au intamplat niciodata,in fiecare an e la fel,doar ca de multe ori difera regiunea,tara,continentul...

    RăspundețiȘtergere