miercuri, 19 august 2015

UN BLOC CU MULTE ETAJE, SE VA RUPE DE SUS , DE LA ULTIMILE ETAJE.

                                                 18 August 2015, ora 8,05 dimineaţa !  

                                                                         Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă,  desi trebaluiam prin casă, vad la un moment dat în faţa mea, vad spre Sud -Est ,un bloc cu multe etaje, ce era cărămiziu pe lateral.
             Proprietarii, nevoiti sa lase pana la 20% din pret pentru vanzarile ...   .

Blocul dragilor, se înclinase foarte mult spre spate, şi era rupt pur si simplu de la ultimile etaje.
Asa cum am rupe o pâine doar pe jumătate, şi nu de tot, tot asa era rupt si un bloc înalt, si care se lăsase mult spre spate. 
Dragii mei, de ce s-a rupt blocul la partea de sus, de se înclinase mult pe spate de -i vedeam fierul din peretii de beton, eu nu stiu.
Dar cu siguranţă asa se va intampla, si vom auzi cu totii, când si unde anume se va întâmpla aceasta nenorocire. 
                                                                   Cu dragoste, Maria.                                                                     

2 comentarii:

  1. Se va rupe blocul NATO, nu un bloc la propriu. Viziunea e la figurat si nu trebuie luata mot a mot la propriu.

    RăspundețiȘtergere
  2. O clădire încă în construcţie s-a prăbuşit din senin la ...
    0:24
    O clădire încă în construcţie s-a prăbuşit din senin la ...
    youtube.com

    RăspundețiȘtergere