vineri, 7 august 2015

URMEAZĂ UN GRAV ACCIDENT RUTIER !

                                                                      6  August 2015, ora 17,37 !

                                                         Dragii mei, 

Tot în această după amiază, în timp ce scriam pe Blog, de astădată, aud un glas care spune pe un ton grav, asa :

                       "Va avea loc un grav accident de circulatie.
                   Un grav accident rutier !"

În această clipă dragii mei, văd la Sud o şosea si un spatiu verde pe marginea drumului.
 hqdefault.jpg
Pe spatiul verde văd un băietel (fetiţă), avea pantalonasi scurti de blugi, si circa 6 -7 anisori sa fi avut.
Copilasul este derutat , priveste în toate părţile si-şi roade degetul de la mâna stanga ,plângând speriat. 
Pe sosea nu vedeam ce se intampla,ci  numai pe acest copilas plângând  pe marginea drumului ,si care era extrem de speriat.
Din păcate dragii mei, urmează ca sa auzim de un grav accident de cirulatie. Unde anume si când  se va intampla, nu mi s-a spus.
Sa ne rugam cu totii  dragilor, pentru ca Bunul Dumnezu si Măicuţa Domnului sa ne ocroteasca pe toti deopotriva, cu Mila si Dragostea Sa, şi să apere si pe aceste suflete ,care urmeaza a suferi din pricina unui accident rutier..
                                 Cu dragoste,Maria. 
 

                                                       

2 comentarii:

  1. http://www.romaniatv.net/accident-teribil-in-germania-doi-romani-intre-care-si-o-fata-de-15-ani-au-murit-cinci-sunt-raniti_237623.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, pentru link! Chiar nu stiam! Mi-a fost de mare ajutor !

      Ștergere