luni, 5 octombrie 2015

D.N .A ŞI ŢARA DOSARELOR ! D.N.A -UL , VA MAI AVEA O RAMURĂ : A.N.A ! !

                                             5 Octombrie 2015 ,ora 16 ,36 !

                                                  Dragii mei, 

Astazi după amiaza, in timp ce ma odihneam un pic, aud un glas care spune ceva despre D.N.A, precum si despre viitorul nou - A.N.A !
Iata ce spunea glasul, dragilor :

                    "D.N.A !
                Mama e acolo, prin Ţara Dosarelor ?
              Şi vorbesc de A.N.A !
              Da !  De  A.N.A !" 

După care dragii mei, glasul dispare, iar eu imi notez repede cele auzite, pentru a nu le uita.
Cine este asa zisa "Mama ", ce semnificatie are, eu nu stiu.
Dar vom afla de o noua denumire a DNA, sau de o ramura noua a DNA-ului, care se va numi : A.N.A !
Probabil, ADMINISTRATIA  NATIONALA ANTI-FRAUDA !
Vom trai si vom vedea, ce va fi si cum va fi !   
                                    Cu dragoste, Maria.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu