luni, 12 octombrie 2015

LA SFAT CU DUMNEZEU ! DE VORBĂ CU IISUS HRISTOS !

                                                         11 Octombrie 2015, ora 16,34 !

                                 Dorinţa de a-L cunoaşte pe Dumnezeu!
                                                Dragii mei,

În această după amiază, incercam ca să-mi odihnesc puţin ochii, deoarece stătusem prea mult în faţa calcutorului .
Şi stând asa cu ei închisi, Cerul se deschide si văd cum coboara până deasupra patului meu, O Lumină aurie, densă, si orbitor de stralucitoare. Ca un mic nor, stătea asupra mea; de as fi intins bratul meu, as fi putut ca s-O ating, atât de aproape era.
Cerul care a venit din Cer, era de un albastru violet catifelat.
Simteam o caldura trupeasca si sufleteasca,nepământeană.Inima mea, era plina de iubire infinita si de o liniste care ,te face sa uiti că esti pe Pământ.
Aceasta Lumină aurie, mă atrăgea ca un magnet , şi totodată ,mă făcuse să uit că traiesc pe Pământ. 
Desi priveam cu ochii inchisi la Norul auriu ,de deasupra patului in care stăteam intinsă,ceva uluitor se intamplă.
Îmi aud propriul meu glas, fara ca eu sa deschid gura mea,ca sa vorbesc. Era glasul sufletului meu, care vorbea cu DUMNEZEU din acea LUMINĂ aurie. 
                            din imaginatie ...: CRED IN DUMNEZEU
Aud glas care mă asigură de ceva, uimitor . 
Citez :
                "Tu eşti cea mai apărată !
La care glasul meu, glasul sufletului meu, raspunde fără ca eu să pot face ceva :
                               Splendoarea Iubirii ...: Tandretea lui Dumnezeu
                    Doamne, eu ştiu cât de apărată sunt .
              Doamne! I-a uite cum suflu eu, Doamne!
               După Mare Mila Ta suflu eu, şi după Multimea Îndurărilor Tale.
              Cea mai apărată sunt eu, Doamne !
            Te iubesc si Te voi iubi Doamne, şi voi face numai Voia Ta!" 
Dragii mei, în clipa următoare totul a disparut, iar eu deschid ochii si mai aud inca, conversatia sufletului meu cu Dumnezeu.
                     ... Dumnezeu coboară în suflet, iar sufletul urcă la Dumnezeu “ autor
Îmi notez toate câte am auzit si toate câte am văzut, iar acum cu mare dragostea sufleteasca, le sciu aici, pentru voi toti cei care Îl căutati si-L iubiti pe Dumnezeu,dar si pe Măicuţa Domnului.
Dragii mei, fiecare dintre noi poate să traiasca Minuni, de avem Credinţă tare si dragoste infinită pentru Aproapele nostru.   
Este atât de plăcut si atât de uşor, ca să ne lăsm sufletul in Mâinile Lui Dumnezeu ! PORUNCILE  DOMNULUI, trebuie să ne fie nouă, oglinda vietii noastre ,de la care sa nu ne abatem nicio clipă. Şi astfel dragii mei,  vom tine drumul drept, si nu vom rataci Calea mântuirii noastre.Amin.
                                                   Cu dragoste, Maria. 
 
  PS. 
Dragilor, aveti aici si filmuletul cu mine:

You like Dincolo de Povestiri cu Elena Lasconi.Povestea femeii care afirma ca primeste mesaje de la Dumnezeu si stie ce a patit Elodia.


Dincolo de Povestiri cu Elena Lascon...
stirileprotv.ro
S-au facut multe studii despre clarviziune, insa chiar si in ziua de azi oamenii de stiinta sunt bulversati ...
                    

4 comentarii:

  1. Tu porti in tine pacatul originar, e normal sa fii aparata, doar fiintele ca tine sunt aparate.
    Cu dragoste,
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare uman de pe planeta Pamant este protejat, fiecare este insotit de o intraga echipa de ingeri si ghizi.Daca experimentezi ceva precum boli, accidente sau alte evenimente, pe care la nivel constient nu le agreezi, inseamna ca Sinele tau inalt asa doreste.Prin acestea iti arata niste lectii de viata pe care daca nu le constientietizezi
    le vei repeta. Toti oamenii au daruri divine, doar ca foarte multi nu au destula credinta ca acestea le apartin. Este necesar sa crezi ca sa vezi, si nu invers.
    Va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mâna care a intins cerul plin de stele, mâna care te poarta in palma Sa ca pe un margaritar pretios….mâna care are semnul cuielor să te calauzească si să reverse asupra ta, pace, bucurie, mangaiere si binecuvantare. Nu uita că esti…..CEA MAI PREȚIOASĂ PIATRĂ ÎN MÂNA CREATORULUI!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Elena,
      Cuvintele tale deosebit de frumoase, m-au facut sa plang de fericire !
      Dar intotdeauna imi spun : ce am facut eu, ca sa/mi daruiasca BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI atâta DAR si HAR ?
      Sunt un om ca toti oamenii, diferenta este că, au fost anumite momente in viata mea, cand am primit MESAJE DIVINE, care-mi erau adresate direct, si care m-au intarit in CREDINTA, si m-au facut ca sa-I promit MANTUITORULUI, ca voi face tot ce imi va cere, si ca doresc sa fiu unealta Mâinilor Sale. Cand ma rog, de fiecare data cer de la BUNUL DUMNEZEU si de la MAICA DOMNULUI, sanatate si pace pentru Semenii nostri, precum si odihna vesnica in Împaratia Sa, pentru toti cei care nu mai sunt printre noi, de când a creat Dumnezeu Lumea.Iar pentru Mântuitorul ,Rugaciunea inimii mele este asa : Scumpul meu Mântuitor, dă-mi mie Pătimirile Tale si fa din mine ,Unealta Mâinilor Tale. Si ma supun cu adevarat Lui Dumnezeu si Maicii SALE, trup si suflet, inima si cuget. Am serviciu, am familie, am copii si o nepotica, duc o viata normala.
      Ceva totusi s-a schimbat in viata mea., s-a schimbat radical. A trebuit sa aleg ,intre a duce o viata fireasca langa sotul meu, si intre a dormi singura in alta camera, unde sa pot fi numai eu cu Dumnezeu si Maica Domnului, si sa pot scrie toate cate mi se spune de Sus, si toate câte mi se arata cu Voia Lui Dumnezeu. Si am ales! Ce am ales ? Ca sa am o relatie cu sotul meu, precum cea de frate si sora. De mai bine de 15 ani, asa traim noi, si suntem fericiti si ne intelegem minunat.Am sa public din nou, filmuletul de la DINCOLO DE POVESTIRI, cu dna ELENA LASCONI realizator, in care vorbesc despre cum a inceput totul. Cu drag, Maria

      Ștergere