duminică, 25 octombrie 2015

O BOMBĂ, POSIBIL DOUĂ, VOR EXPLODA ÎNTR-UN LOC AGLOMERAT , ÎNSPRE EST !

                                      24  Octombrie 2015, ora 8,45 dimineaţa !


                                            Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă, mă aflam într-un mijloc de transport public .
Priveam pe geamul masinii, si la un moment dat, desi eu priveam spre stanga mea, văd în faţa mea, deci spre Est, asa precum vedem fulgerul pe Cer, văd un loc aglomerat, ca intr-o piaţă, sau asa putea spune, un loc pe unde va trece si va fi în permanenţă multi oameni.
                                
Asa precum vedem la TV, acea burtieră pe care se scrie ce urmează, exact la fel, de sub o masa metalica,cu pereti exteriori tot metalici, apare o bandă roşie care se rotea de la dreapta la stânga, si pe care scria mai multe cuvinte, din care reusesc ca sa citesc cuvântul  :

                       "O  Bombă ...!"

După care banda rosie, scrisă cu albastru, dispare, iar eu îmi continui drumul mai departe, in mijlcoul oamenilor, din mijlocul de transport în comun.
Dragii mei, din păcate vom auzi de vreun Atentat sau mai multe, cu Bombe puse în locuri aglomerate.
Vor muri oameni nevinovati,din pricina nebuniei lor de a vărsa sânge nevinovat. 
                               Cu dragoste, Maria  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu