sâmbătă, 31 octombrie 2015

S - A ADEVERIT DOLIUL NATIONAL ! TRAGEDIA DIN CLUB , A ATRAS DOLIUL NATIONAL, DESPRE CARE AM SCRIS , IN 13 MAI 2015 !

     
 Pompierii Romani
                                                Dragii mei,

Scriam în 13 MAI 2015, un articol cu titlul :

         "Doliu  Naţional ! 
România  va  fi  în  Doliu  National !"

Şi din nefericire, TRAGEDIA  din Clubul din Bucuresti ,pe care am prevăzut-o cu 4 -5 zile înainte, in Emisiunea AGENTUL  VIP cu d-l Cristi Brancu, din cauza ca, sunt multi morti si foarte multi raniti,s-a decretat în România, DOLIUL  NATIONAL! 


  1. GUVERNUL a DECRETAT DOLIU NAȚIONAL! Ponta a cerut...

    www.infoziare.ro/stire/5248673/GUVERNUL a DECRETAT DOLIU...
    GUVERNUL a DECRETAT DOLIU NAȚIONAL! Ponta a cerut verificarea ... Premierul Victor Ponta le-a ... iohannis-guvernul-a-decretat-doliu-national-dupa-tragedia ...

Club Colectiv- 30 Oct- Romania Doliu - YouTube

www.youtube.com/watch?v=WN1dUzbXps4
Oct 30, 2015 · Am facut acest video ca un moment de reculegere pentru incidentul de vineri seara , 30 oct .

Iata articolul meu din 13 Mai 2015: 

                              13  Mai 2015,ora 7,05 dimineaţa !

                                            Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă trează fiind, mai stăteam puţin în pat si astfel aud un glas care spune ceva uluitor.
Acest glas spunea aşa :
                       "Doliu !
                    Doliu Naţional !

                                       Zi de doliu national in Romania - ce presupune (Video).

                   Peste  puţin timp, România va fi în Doliu !
                    În Doliu Naţional !"

După care dragii mei, glasul dispare ca un ecou, iar eu pun mâna pe creion si scriu în caietul sufletului meu, pe care-l ţin în permanenţă lângă pernuţa pe care dorm.
Dragilor, ce va fi în România, şi când anume va fi ceva atât de grav, încât să intram in Doliu National, eu nu stiu a vă spune. 
Vom astepta împreună şi vom vedeam ce se va întampla .
Până atunci dragii mei, să ne rugăm la Bunul  Dumnezeu si la Maica Domnului, că să ne apere de tot răul si de tot necazul, şi să ne dăruiască sănătate, pace si liniste sufletească.
Să ne rugăm si pentru dusmanii nostri, ca să le lumineze Dumnezeu mintea si sufletul, si sa-i îndrepte pe calea cea bună.
Un eveniment mai puţin plăcut şi de o mare amploare, va avea loc în ROMANIA ,şi care Eveniment ,va face ca România să-şi arboreze Steagul Tricolor în bernă.
Dragii mei ,să ne rugam cu inima si cu sufletul ,ca DUMNEZEU  si MAICA  DOMNULUI să ne intarească sufleteste si să nu ne părăsească nicio clipă.
CREDINŢA, NĂDEJDEA şi DRAGOSTEA ,sunt cele trei Virtuţi Dumnezeiesti, pe care trebuie să le menţinem strâns legate între ele, deoarece numai asa ne vom mântui sufletul.
                                                            Cu dragoste, Maria.

Iată  si linkul  din  26 octombrie, cu emisiunea dlui Cristian Brancu, la care am participat si eu, prin skipe:

AGENTUL VIP

Femeia răpită de extratereşti vorbeşte: "M-au absorbit ca un aspirator. M-au ţinut două ore la ei în OZN!" Mărturii halucinante!

acum 4 zile A trăit o experienţă halucinantă! Viaţa Mariei Ghiorghiu, femeia care a stat faţă în faţă cu extratereştri, bate filmul! Seri la rândul a stat lângă el, i-a analizat şi a încercat să comunice cu ei.

Iar acum iata si articolul meu, cu ceea ce am prezis in Emisiune, dar pe care l-a scris pe BLOG, după ce a avut loc EXPLOZIA.
Dar DOVADA clara, este LINKUL  VIDEO, in care am spus clar, ce va urma, din păcate. 

                     Noapte de 25 - 26 Octombrie 2015, ora 2,05!

                                              Dragii mei, 

În această noapte premergătoare Sfintei Sărbători a Marelui Mucenic Dimitrie Izvorâtorul de Mir, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, văd dragii mei spre Sud, mult, foarte mult fum ,ca la o Explozie mare.
Un adevărat zid de fum, s-a format în urma acestei Explozii.
Totul dragilor, se intampla foarte aproape de mine. Adica nu la mare distanta, de locul unde eram eu.
Vedeam dragii mei, flacari mari si mult fum, extrem de mult fum a acoperit locul Exploziei ce era la marginea şoselei.  
 Redactia • Publicat: 13 Aug 2015, 12:56 • Actualizat: acum 2 zile ....
Atât de dens era fumul, precum in imaginea de mai sus.
Dragii mei,din păcate vom auzi de o Explozie puternică, ce va acoperi locul cu un zid de fum dens.
Faptul că era foarte aproape de mine, s-ar putea dragii mei, ca aceasta Explozie, sa fie la noi în România.  
Să nădăjduim dragii mei, că nu vor fi si victime, in aceasta mare Explozie, care s-a imprejmuit cu un zid mare de fum dens.
                                                                          Cu dragoste, Maria.      

7 comentarii:

  1. S-a adeverit totul cu precizie!Se stia cu mult timp in urma ca va fii doliu national.Incredibil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate, o parte dintre cititori si nu numai, majoritatea dintre Semenii nostri, care stiu de mine si de tot ce eu scriu, nu de la mine, ci de la DUHUL CEL PREA SFÂNT, cauta numai sa arunce cu batjocură si sa jigneasca. Orgoliul acestor oameni, mandria lor, indiferent de functia lor, au facut ZID in fata sufletului lor, si nu lasa ca sa patrunda LUMNA LUI DUMNEZEU, prin ceea ce eu scriu. Păcat ! Dar stiu fara nicio indoiala, că BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, le vor arăta acestor oameni mandri si plini de egoul lor, ca s-au inselat, sau ca ,nu au dreptate in ceea ce spun, si-n ceea ce fac cu al SĂU CUVÂNT.

      Ștergere
  2. Nu fiti trista doamna Maria o sa vedeti cum Dumnezeu lucreaza si o sa-i faca pe toti care v-au blamat sa regrete toate cate au spus despre dvs. o sa vada ei cum si in ce fel lucreaza Tatal Ceresc ,aveti rabdare ca toate sunt randuite si nimic nu este la intamplare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa speram ca tinerii nostrii au inteles ce inseamna aceste concertele inchinate satanei si ca nu vor mai participa niciodata nici macar din curiozitate.
    Am dat peste un articol interesant si pertinent
    http://www.rapcea.ro/2015/10/31/halloween-ul-i-coincidene-stranii/#comments
    Ce muzica urata ,nici nu am putut sa o ascult pana la capat!
    Numai Domnul poate ajuta aceste suflete ratacite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe unii ce ascultau acel tip de muzica ,i-a luat deja Dumnezeu. Altora le-a dat o lectie.Dar le ramine liberul arbitru celorlalti!

    RăspundețiȘtergere
  5. MARIA RODICA LAZARESCU1 noiembrie 2015 la 08:34

    Intr-adevar, este foarte dureros si trist pentru vietile acestor tineri, pentru durerile parintilor, se pare ca vor ramine multi dintre raniti si mutilati pe viata, asa spuneau unii medici prin faptul ca nu mai au lumina in ochi, nu mai vad, avind ochii arsi, DOAMNE FERESTE pe fiecare, dar fac si lucruri neplacute lui DUMNEZEU, in aceste cluburi unde este atat dezmat, si numai intuneric, insasi ziua in care s-a intimplat spune multe , asta nu este sarbatoarea romanilor, dimpotriva.... si ma tem ca nu va fi o lectie ci mai degraba acest fenomen se va extinde atit in memoria celor care au murit, dar mai ales oamenii sunt tot mai intunecati, so parca o buna parte din tineri, sunt tot mai afundati si pierduti in asemenea lucruri... este jalnic...

    RăspundețiȘtergere
  6. auzi maria tu crezi si in dumnezeu si in extraterestrii ? pe bune ? stii ca ideea in spatele lui dumnezeu este ca el nea modelat asa frumos din tarana sau ce o fi fost si ca asta ne face unici in univers si ca nu ar trebui sa existe alte fiinte ganditoare infara de noi in aceasta lume :) ori tu esti si cu dumnezeu si importriva lui ? sau ce produce mai mult rating ?

    RăspundețiȘtergere