duminică, 22 noiembrie 2015

UN INCENDIU, INTR-O SFÂNTA BISERICĂ !

                                                  
                                                    21 Noiembrie 2015,ora 15,40 !

                                                 Dragii mei, 

Tot in aceasta după amiaza, in timp ce mă odihneam puţin, 
văd spre Sud, un interior de Sfântă Biserică, in care au mai rămas cateva persoane.
Vad dragii mei, cum in dreapta pe o masa,  o femeie îsi strange vasele în care a adus ofrande ,pentru pomenirea celor care nu mai sunt printe noi.
Văd cum femeia respectivă, are 3 - 4 lumânări aprinse ,lumânări ce -i cad din mâini ,pe masa care era acoperita cu hartie si celofan.
          Incendiu la o mănăstire din Teleneşti! Pompierii au luptat ore în ...Biserica Sf. Pantelimon distrusă de incendiu va fi refăcută la foc ....
As putea spune dragilor, că acea femeie a lăsat intentionat lumânarile aprinse ca sa cada pe masă, deoarece ,le tinea ascunse sub cosul pe care il tinea suspendat deasupra mesei.
Din păcate dagilor,vomauzi de O BSERICA  SFANTA , care va lua foc.
Unde anume si cand se va intampla aceasta nenorocire, eu nu stiu a va spune.
Ceea ce stiu ,este că , asa se va întâmpla precum mi s-a arătat, din păcate.
                                           Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu