luni, 7 decembrie 2015

CUTREMURUL DE 7,2 , S - A ADEVERIT DUPĂ DOAR CÂTEVA ORE ,ÎN TADJIKISTAN !


            
                                                                     Dragii mei,
Scriam astă-noapte, că urmează să auzim de un CUTREMUR  intens.
Şi iată dragii mei,că din nefericire, acest CUTREMUR  violent,despre care scriam că l-am trait live(,asa a voit BUNUL DUMNEZEU),acesta ,s-a produs astazi până în prânz,în TADJIKISTAN .
Si acest ADEVAR  al Lui DUMNEZEU, s-a adeverit după doar câteva ore .
Multumesc din inimă cititorilor care ,mi-au trimis linkul cu stirea despre adeverirea acestui CUTREMUR, din păcate.  
Iată stirea, dragii mei : 

UPDATE Cutremur de 7,2 grade în Tadjikistan

 • 





Foto: (c) skyscrapercity.com
Conform Centrului de Cercetări Seismologice din China (CENC), citat de Xinhua, epicentrul a fost localizat la 38,2 grade latitudine nordică și 72,9 grade longitudine estică.
Cutremurul a fost resimțit și în India și Pakistan. Nu au fost semnalate pagube sau victime.
AGERPRES/(AS — autor: Mariana Ionescu; editor: Mihaela Nicolaescu) 
Ce spuneti ? Mai exista loc de vreo îndoială,în toate câte scriu,căci nu de la mine scriu,ci de la DUHUL  CEL  PREA SFÂNT. Vă mai îndoiţi oare ?
Toate aceste adeveriri de tragedii,au rolul de a ne întări în CREDINŢĂ;au rolul de a ne întoarce la DUMNEZEU si la MAICA  DOMNULUI,trup si suflet,inimă si cuget. 
Şi încununate împreună,ne aduc mântuirea sufletului. 
Iar aici,iata si articolul meu,referitor laUN CUTREMUR  intens :
                                  7 Decembrie 2015, ora 3,20 zori de zi !
                                                      Dragii mei,

În aceasta dimineaţă, în zori de zi, o lumina puternică,precum un fulger,îmi patrunde prin crestetul capului,in tot corpul, ma face sa tresalt pe pat, si astfel mă trezesc, dar nu deschid ochii.
Într-o clipă ,mă aflam într-o altă cameră, cu mult mobilier în jurul meu, când brusc, aud un huruit puternic ca de tractor, iar Pământul începe a se legana ametitor.
Pământul începuse a se cutremura, prin miscari stanga -dreapta, combinate cu miscari,(cu salturi) ca pe arcuri.
             Northern Sumatra, Indonesia
Dragii mei, desi eram la casă, jos pe Pământ, acest CUTREMUR era foarte intens, si mi-a inspirat teama mare,eu incepând să plâng si să-L implor pe BUNUL  DUMNEZEU, ca sa opreasca CUTREMURUL,gandidu-ma în acelasi timp la Semenii nostri, care locuiesc la Blocuri înalte,sau mai puţin înalte.
După ce am implorat pe BUNUL  DUMNEZEU ca sa opreasca CUTREMURUL, Pământul s-a oprit din a se mai clătina ametitor. 
Eu nu cunosc dragilor,locul anume si ziua anume,când acest CUTREMUR mare va avea loc,nu mi s-a descoperit.
Noi stim fratilor, că  BUNUL DUMNEZEU ocroteste ROMÂNIA de astfel de CUTREMURE DEVASTATOARE. Dar si noi trebuie sa stim, a-I multumi în fiecare clipă pentru aceasta ocrotire. 
Trebuie să dăm dovadă, de bunătate,de milă si de iubire faţă de Aproapele nostru.
 Trebuie să mergem la SFANTA  BISERICĂ ,măcar în Ziua Sfintei Duminici.
Să ne purtăm cuviinciosi,să avem sufletul  plin de smerenie si bunatate,iar inima să ne fie plina de dragoste, faţă de cei necajiti si oropsiti,indiferent de culoarea pielii lor, sau de Statutul lor social. 
Făcând aşa,DUMNEZEU nu-si va schimba Promisiunea Sa, Mila si Bunatatea Sa  pentru România .
Ocrotirea Sa ,nu o va transforma în mânie asupra noastra,si nu ne va pedepsi pentru păcatele noastre,făcute cu stiinţă sau fara de stiinţă.
DUMNEZEU ne va ocroti în continuare ,si nu va îngădui nicio clipă ,ca VIITORUL Său ,NOU IERUSALIM,să aiba de suferit,indiferent de cauze si pricini.
Doamne,Te rugam apără-ne pe noi toti Fii Tăi,care suntem Lucrul Mâinilor TALE;iarta-ne si ne întareste în Credinţă, si nu ne lăsa pe noi din Mâna  Ta, cea Atotputernică si Ocrotitoare.
                                        Cu dragoste,Maria.

UPDATE Cutremur de 7,2 grade în Tadjikistan

 • 





Foto: (c) skyscrapercity.com
Conform Centrului de Cercetări Seismologice din China (CENC), citat de Xinhua, epicentrul a fost localizat la 38,2 grade latitudine nordică și 72,9 grade longitudine estică.
Cutremurul a fost resimțit și în India și Pakistan. Nu au fost semnalate pagube sau victime.
AGERPRES/(AS — autor: Mariana Ionescu; editor: Mihaela Nicolaescu)

CUTREMUR cu magnitudine 7.2 în Tadjikistan

Un cutremur violent,cu magnitudine peste 7, a avut loc luni dimineaţa în Tadjikistan, anunţă USGS. [citeste]

Actualizata la: 07 dec 2015
Ziarul: RomaniaTV
Link stire: http://www.romaniatv.net/cutremur-cu-magnitudine-7-2-in-tadjikistan_261261.html

Cutremur VIOLENT in urma cu putin timp


Un cutremur puternic a fost inregistrat dimineata in Tadjikistan, potrivit primelor informatii acesta avand o magnitudine de 7.2 grade pe scara Richter. Seismul s-a produs astazi, 7 decembrie, dupa cum arata institutul american de geofizica USGS. Unda de soc a fost resimtita in nordul Indiei, Jammu, Kashmir, Punjab si Uttar Pradesh. Seismul a fost resimtit si in Afghanistan si Pakistan.
Epicentrul a fost localizat la 111 kilometri sudvest de Karakul. Dupa cutremur au fost evacuate cladirile din Srinagar si Chandigarh.


Un comentariu:

  1. ...si asa incepe sfarsitul...Dumnezeu sa ne ajute sa trecem cat mai usor prin tot calvarul care ne bate la usa...haideti sa ne rugam pt.toti care vor parasi aceste locuri dar si pt.cei care vor ramane..#S

    RăspundețiȘtergere