duminică, 6 decembrie 2015

CUTREMURUL S - A ADEVERIT ! 7,1 ÎN OCEANUL INDIAN !

                                                                          Dragii mei,

Scriam în urmă cu 3 zile,despre un Cutremur intens,care urmează a  avea loc. 
Si din fericire,pot spune asa,CUTREMURUL  s-a produs în Oceanul Indian,si nu in mijlocul locuitorilor.
Să nadajduim că ,Semenii nostri vor fi apărati de asemenea  CUTREMURE  DEAVASTATOARE, iar acestea să se producă în Oceane ,si nu in mijlocul clădirilor.
 
  1. Cutremur cu magnitudinea de 7,1 în Oceanul Indian

    www.antena3.ro/externe/cutremur-seism-magnitudine...
    Un cutremur de magnitudine 7,1 s-a produs sâmbătă în Oceanul Indian, a anunțat Institutul american de geologie USGS, potrivit căruia este puțin probabil să ...


                        Noapte de 1- 2 Decembrie 2015, ora 2,45 !

                                               Dragii mei, 

Abia daca ma bagasem in pat, si am închis ochii ca să adorm.
Când ,văd o camera in care se afla o vitrina cu multe pahare.
Brusc,vitrina cu pahare ,începe a se clatina măruntel dar cu intensitate  medie.
 High End Audio - High End Video - Sound by Singer.
Dragii mei,vom auzi cât de curând de un Cutremur , care va scutura destul de tare,mobilierul din casă.
Unde anume si când,eu nu va pot spune,căci nu mi s-a descoperit. 
Dar stim cu totii că ,România este ocolita si ocrotita de CUTREMURE  DEVASTATOARE. 
                                       Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. Nimic nu ma mai surprinde la dumneavoastra dna.Maria...am impresia ca de ceva timp mesajele s-au inmultit si se adeveresc din ce in ce mai repede....e doar o parere proprie...
    Dzeu o sa ne ajute sa trecem peste toate suferintele care vor urma...Dzeu e in noi toti..si in tot ce ne inconjoara!...#S

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.aktual24.ro/fenomen-astral-in-ianuarie-gravitatia-va-scadea-vom-avea-senzatia-ca-plutim/
    asta ca sa nu ziceti ca nu am aflat din alta sursa inainte sa "vedeti d-vostra" ;)

    RăspundețiȘtergere