marți, 22 decembrie 2015

O ALUNECARE MARE DE TEREN ! O CASĂ SAU MAI MULTE , SE VOR PRĂBUSI !

                                                                21  Decembrie 2015, ora 22,35 !

                                                       Dragii mei, 

Tot in aceasta seara, desi trebaluiam in bucatarie, văd la un moment dat în faţa mea,o casă situată puţin mai sus ca si altitudine, o casă care este gata sa se prăbuseasca, din cauza Pământului şubred de sub ea.
Aud un glas tremurând, care spune aşa :

                     "Hai dă-te ! Dă-te de-acolo!
               O să cadă casa peste ei !" 

Moment în care ,văd cum casa se clatina pur si simplu, iar Pământul o ia la vale de sub ea.
 alunecari de teren jurnal de vrancea
Dragii mei, vom auzi de o casă,sau mai multe, care se vor face praf, din cauza alunecărilor masive de teren.
Când si unde anume, eu nu stiu a vă spune, căci nu mi s-a descoperit; dar din nefericire asa va fi.
Să nădăjduim însă, că nu vor fi si victime omenesti.
                                          Cu dragoste, Maria.  

4 comentarii:

  1. alunecarea a avut loc ieri: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20680531-video-alunecare-imensa-teren-china-91-persoane-disparute-33-cladiri-ingropate.htm

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. acum 2 zile taiau pomi pe Valea Oltului.... Doamne fereste!

    RăspundețiȘtergere