luni, 7 decembrie 2015

PRAGA ! ÎN VESTUL ŢĂRII ,SE VA LOVI DIN NOU !


                                                   22  Noiembrie 2015,ora 4,58 zori de zi !

                                                      Dragii mei, 

Desi este abia zori de zi,iata cum ,un glas mă trezeste  si -mi spune ceva despre PRAGA.
Iata dragii mei,ce spunea acel glas:

                       "Aţi şi lovit,nu ?
                  Praga ! 
O să revină din nou în Vestul Ţării, unde loveste din nou!"
Clipă în care ,văd în faţa mea mai multe clădiri ,ce aveau geamurile crăpate ,dar şi sparte ,făcute ţăndări. 
Dragii mei, eu nu stiu ce, sau cine va lovi în Vestul Pragăi;cum nu stiu, nici de ce erau  geamurile clădirilor crăpate si făcute ţăndări.
Dar cu siguranţă, vom vedea si vom auzi ce se va întâmpla în PRAGA!  
Să nădăjduim că,nu vor fi si victime !
                                     Cu dragoste,Maria. 

                    


Catedrala Sf Vitus - obiective turistice PragaHarta Praga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu