vineri, 11 decembrie 2015

ROMÂNIA VA FI DIN NOU , ÎN DOLIU NATIONAL !


                                                  10 Decembrie 2015,ora 23,30 !

                                                Dragii mei,

În aceasta noapte, în timp ce scriam aici pe blog, desi eram cu ochii pe monitor, văd deasupra capului meu, sub plafonul camerei mele,cam pe o pătrime din suprafaţa plafonului, văd HARTA  ROMÂNIEI.
HARTA ROMÂNIEI fratilor, era complet albă, si conturata cu un negru intens şi îngrosat .
 .
Dragii mei, asa cum mi s-a arătat HARTA  ROMÂNIEI în această noapte, înseamna că, ROMÂNIA urmează a fi din nou în Doliu National.
Când se va întâmpla, si din ce cauză va fi din nou în DOLIU NATIONAL, eu nu cunosc ; nu mi s-a descoperit. 
Ceea ce putem face cu toţii deopotrivă, este sa ne rugam unii pentru altii; sa nu mai urâm pe Aproapele nostru; să devenim mai buni, mai milostivi, si sa ne intarim în CREDINŢĂ .
Să mergem fratilor ,Duminica de Duminică la Sfânta Biserică ,si să ne unim cu Hristos ,hranindu-ne sufletul ,cu SFANTA si Dumnezeiasca Liturghie ; să ne spovedim ,ca sa putem primi Sfanta si Dumnezeiasca Împărtăsanie, cu Prea Sfânt si Prea Scump Trup si Sângele Domnului, fără de care nu ne putem mântui.
Asa sa ne ajute BUNUL  DUMNEZEU si MĂICUŢA  DOMNULUI, AMIN !
                                             Cu dragoste, Maria. 

12 comentarii:

  1. Am citit pe un alt blog (din intamplare) despre aceste asa zise "accidente"cum a fost cel de la Colectiv,in care se spunea exact cum ati avut d-voastra viziunea si anume ca intr-un final va iesi la iveala adevaral si ca a fost o mana criminala,se mai spunea de asemenea ca vor mai avea loc "accidente" de acest gen,scopul lor fiind scoaterea oamenilor in strada si destabilizarea statului...asa ca e posibil sa avem oameni in strada iarna aceasta asa cum spuneati intr-o viziune anterioara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu puteti sa ne spune care este blogul

      Ștergere
    2. Buna seara! Uitati aici aceste doua mesaje: http://ioanistrate.ro/mesaje-din-8-decembrie-2015/
      Sa aiba ele legatura cu 21-22 de care ati mentionat?

      Ștergere
  2. Doamne ajuta-ne cu iluminarea mintii noastre, ca la ce citesc aici prin postari, mintea noastra colectiva este foarte ingusta si ne duce la interpretari si decizii gresite.
    Ce gandim azi, maine vom avea.Sta in puterea noastra sa schimbam linia tamporala in care se intampla lucruri care nu ne plac intr-o linie temporala cu pace, oameni bucurosi, abundenta totala si echilibru energetic.Intelegeti odata ca la noi sta schimbarea. Asumati-va responsabilitatea pentru ce aveti in jur, este reflectia voastra in tot ce va inconjoara. D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca nu vor fi evenimente foarte dramatice in tara , pentru ca Romania era alba si numai conturul era negru.Cred ca vor fi evenimente neplacute la granitele tarii noastre .Sa dea Dumnezeu sarbatori linistite si fericite tuturor romanilor si bineinteles tuturor locuitorilor acesteiplanete minunate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate Duminica 13 la ora 19:09 vom afla raspunsul...
    << PATRU CIFRE TAINICE ! PATRU CIFRE , CARE NE POT VESTI CEVA !
    "Aşa este! Acestea sunt : 1, 3 , 19 , 9 !" >>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este legat de miscarea raeliana 13 duminica ,care isi asteapta creatorii adica pe extraterestrii.intra pe pagina de facebook si vezi
      https://www.facebook.com/romania.rael.org/?fref=ts

      Ștergere
  5. Buna seara, doamna Maria!Cumva aveti vreo premonitie pt maine 13 Decembrie?? Sunt anxioasa de felul meu si maine am zbor din Italia catre Bucuresti... imi cer scuze daca am deranjat cu intreabarea! O seara buna si Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. http://stirileprotv.ro/stiri/international/rusia-pregateste-rachete-nucleare-care-sa-strapunga-scutul-de-la-deveselu-planurl-anuntat-de-vladimir-putin-pentru-2017.html

    RăspundețiȘtergere