duminică, 6 decembrie 2015

UN NOU CUTREMUR !

                                             Noapte de 5 decembrie 2015, ora 23,26 !

                                                   Dragii mei,

În aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe Blog,am auzit un glas,care mi-a spus tare aşa :

     "Cercetat frumos,pentru nu nou Cutremur !"

Dragii mei,ceea ce tocmai mi-a spus glasul, am vazut scris si-n aer ,cu litere aurii,scris pe un Cer de noapte, imediat deasupra Pământului.

                           .

Dragii mei, din nefericire pentru Semenii nostri ,vom  auzi de un nou Cutremur,si cred că, nu va fi deloc mic,ci unul de o intensitate majoră. 
Unde si când anume se va produce,eu nu stiu a vă spune, nu mi s-a descoperit. 
Dar ceea ce stiu de la BUNUL  DUMNEZEU este că , citez: 

"ROMÂNIA este si va fi ocolită si ocrotită, de Cutremure devastatoare".

România dragii mei ,este viitorul al Doilea Ierusalim al Lui Dumnezeu;este deja ,GRADINA  MAICII  DOMNULUI;iar Prea Bunul si Prea Milostivul Dumnezeu,precum si Măicuţa Domnului,apără NOUL  SĂU  IERUSALIM !
Să ne închinăm dragii mei,Prea Sfintei  Treimi si Maicii Lui Dumnezeu, să multumim pentru toate, sa fim buni si milostivi,precum  si Tatal Cel ceresc ,milostiv este cu noi Fiii Săi,Amin !
                                                Cu dragoste,Maria. 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu