duminică, 10 ianuarie 2016

CUMPLITA TRAGEDIE, S -A ADEVERIT DIN NEFERICIRE !

  1.                                                   Dragii mei, 

    Scriam ieri despre O TRAGEDIE cumplita, ce urma sa aiba loc.

    Din nefericire dragilor, această cumplită Tragedie,a avut loc la BRAILA.     

    Un tânăr de 27 ani  care venea din Franţa,si statea alaturi de tatal sau pe scaun, a murit pe loc. Iar alte trei persoane sunt grav ranite.  

    Iata aici,un link Video:             

    Accident terifiant in Braila. Un tanar a murit pe...

    stirileprotv.ro/stiri/socant/accident-terifiant-in...
    Un microbuz plin cu pasageri care venea de la Aeroportul Otopeni si ar fi trebuit sa ajunga la Galati a lovit in plin un refugiu de ... Accident terifiant in Braila.
    Iata si articolul meu :

     Noapte de 8-9 Ianuarie 2015 ,ora 2,40 !


                                          Dragii mei, 

    La doar câteva minute de cuvântul Austeritate,despre care am scris în articolul anterior, aud dragii mei un alt glas care, anunţă pe un ton extrem de grav,o cumplită Tragedie.
    Citez :
                             "Este vorba ,de o Tragedie.
                         O cumplită Tragedie!

    Dar un alt glas, spune ceva despre cineva ,pe care il vedea sau o vedea :
                          S-a schimbat la faţă!" 

    Dragii mei, din nefericire, vom auzi de o cumplită Tragedie. 
    Unde va fi si în ce va consta,eu nu stiu; nu mi s-a descoperit. 
    Dar noi sa ne rugam fratilor, la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, ca sa nu îngaduie sa se intample astfel de Tragedii,care ne îngenunchează pentru toată viaţa.
    DOAMNE  AJUTA !
                                           Cu dragoste, Maria. 
     
    Şi informatia mai pe larg:

     Accident TERIBIL in Braila. Un tânăr a fost UCIS de o țeavă care a străpuns microbuzul

Filmul accidentului din Braila. Un tanar a murit pe loc dupa ce microbuzul in care se afla a fost strapuns de o teava

Embed:
Momente cumplite la Braila, dupa ce un microbuz cu pasageri care venea de la Aeroportul Otopeni si ar fi trebuit sa ajunga la Galati a lovit in plin un refugiu de tramvai.
O teava metalica din gardul de protectie a strapuns masina din fata pana in spate, iar un tanar de 27 de ani a murit pe loc.
Alte 3 persoane, printre care soferul si un baiat de 13 ani, au fost ranite usor. Imaginile impactului sunt surprinse de camerele de supraveghere.
Microbuzul plin cu pasageri intrase in Braila. Mai avea doar 20 de kilometri pana la destinatie cand soferul care, probabil, a adormit la volan, a pierdut, dintr-o data, controlul masinii.
A lovit in plin un grilaj de protectie dintr-o statie de tramvai. In impact, teava metalica a strapus microbuzul prin partea din fata. A trecut pe sub volan si prin scaunul soferului si a iesit prin usile din spate.
Aurel Chirila, un tanar de 27 de ani, se afla pe unul dintre scaune, alaturi de tatal sau. Venea din Franta unde lucra ca sofer de TIR si se ducea acasa sa-si vada parintii. A fost pur si simplu lovit de bara uriasa ca de o baioneta si a murit pe loc.
Inainte de tragedie mai multe camere de supraveghere au surprins microbuzul cum trece razant pe langa doua scuaruri, cu cateva secunde inainte de cumplitul accident.
Cand teava a strapuns microbuzul, soferul a avut un mare noroc. Tija metalica a trecut milimetric pe langa el. La fel si pe langa alti pasageri. Din pacate, Aurel s-a stins chiar sub ochii tatalui sau.
Celelalte trei persoane au fost transportate la spital, iar medicii spun ca sunt in afara oricarui pericol. Printre ele se afla si un baiat de 13 ani.
Politistii sustin ca refugiul era corect semnalizat. De aceea, o prima ipoteza a producerii accidentului, spun anchetatorii, ar fi ca soferul de 37 de ani ar fi adormit la volan. Varianta este sustinuta si de martori, care spun ca barbatul nu ar fi schitat niciun gest ca sa evite impactul.
Conform anchetatorilor, soferul mergea regulat intre aeroportul Otopeni si Galati. Firma de transport e din Focsani, dar face curse in toata tara. Contactati telefonic, reprezentantii ei nu au dorit sa comenteze incidentul.
Soferul a fost testat si nu consumase alcool. El este cercetat acum pentru ucidere din culpa si vatamare corporala din culpa.

Accident terifiant in Braila. Un tanar a murit pe loc dupa ce microbuzul in care se afla a fost strapuns de o teava metalica

De
Mărime font: Decrease font Enlarge font
microbuz galati Scene terifiante s-au derulat sambata noaptea in Braila. Un microbuz plin cu pasageri care venea de la Aeroportul Otopeni si ar fi trebuit sa ajunga la Galati a lovit in plin un refugiu de tramvai.

5 comentarii:

  1. AUM ESTI AICI SI INTR-O SECUNDA ESTI IN ALTA DIMENSIUNE SI REALIZEZI CINE ESTI TU DE FAPT.APOI APAR REGRETELE SI INTREBARILE.DE CE NU MI-AM ASCULTAT VOCEA INTERIOARA?DE CE NU AM RAMAS CU MINE INSU-MI SA-MI ANALIZEZ RADACINILE MELE?DE CE NU AM FOST MAI IUBITOR?ACEASTA TRAGEDIE TREBUIE SA FIE UN SEMNAL DE ALARMA PENTRU TOATATA LUMEA!SA SE PUNA FIECARE IN LOCUL ACELUI TANAR!SA INCERCAM SA FIM FERICITI!NU AVEM NEVOIE DE MOTIVE CA SA IUBIM SI SA FIM FERICITI PUR SI SIMPLU O FACEM!SA FIM MAI IUBITORI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate aceste suflete, prin alegerea lor de a pleca brusc din aceasta lume ne atrag atentia ca ne vine vremea sa plecam, si nu ne-am pregatit intrarea in lunile superioare asa cum ne-am propus cand am venit aici.Sufletul nostru poate decide oricand sa plece daca vede ca striga la noi prin tot ce apare in vietile noastre, iar noi suntem surzi la vocea interioara, si ascultam doar de minte. Mintea este instrumentul sufletului si nu nvers. Sufletul se foloseste de minte pentru a creea si de trup pentru a simti.Sufletul pleaca doar cu sentimentele si emotiile pe care le-am avut in viata nu cu averi materiale. Asa ca aveti grija ce averi acumulati!
    EU SUNT D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa spunea si Mantuitorul,Nu va strangeti comori pe Pamant, unde le mananca moliile si rugina, si unde le sapa si le fura hotii;
      ci strangeti-va comori in Cer, unde nu le mananca moliile si rugina, si unde hotii nu le sapa, nici nu le fura.
      Pentru ca unde este comoara voastra, acolo va fi si inima voastra ...DECI NU AI SPUS NIMIC NOU !

      Ștergere
  3. Ai dreptate D.Eu sänt S.

    RăspundețiȘtergere