duminică, 31 ianuarie 2016

CUTREMURUL INTENS , A AVUT LOC DUPĂ 3 ZILE !

                                                                Dragii mei,

Scriam în zorii zilei de 8 ianuarie 2016 ,că vom auzi de un alt CUTREMUR intens.
Si iata dragii mei,că după dopar 3 zile CUTREMURUL  s-a produs în Indonezia. Din fericire  ,nu s-au minregistrat  victime.  

Cutremur puternic de magnitudine 6,5 in Indonezia 

Un cutremur puternic, cu magnitudinea moment de 6,5 grade, s-a produs in ziua de luni, 11 ianuarie, in estul Indoneziei.


Sursa foto: EMSC

Seismul a avut loc la ora 16h38min UTC (ora locala 0h38min a zilei de 12 ianuarie). Potrivit datelor publicate de Centrul Seismologic Euro-Mediteranean, epicentrul miscarii seismice a fost localizat in regiunea Kep. Talaud din estul Indoneziei. Seismul s-a produs la adancimea de 10 km si a avut magnitudinea de 6,5 grade pe scara bazata pe moment seismic.
Cutremurul a fost resimtit in estul Indoneziei, dar nu s-au inregistrat pagube majore.
       
                        8 Ianuarie 2016,ora 4,34 zori de zi !

                                                Dragii mei,

Astăzi dimineaţă în zori de zi, ma trezeste o Lumina pueternică precum un fulger, si astfel am in faţa ochilor ,o incapere in mijlocul căreia se afla o Unitate , un Calculator fara Monitor.
Aceasta Unitate dragilor, stim cu totii ca este destul de grea. Tocmai din acest motiv mi-a fost arătat acest obiect, deoarece incepuse un Cutremur intens, Cutremur care scutura Unitatea ,si pe stanga si pe dreapta.,gata s-o răstoarne.
               High End Audio - High End Video - Sound by Singer
Aud un Glas ca la un radio, sau ca la TV, care spune asa :

                    "Bună ziua !
               Se pare că, iar avem parte de un Cutremur intens!"

Dragii mei, CUTREMURUL pe care eu l-am văzut ,as putea spune cu aproximatie, că era spre Vest, sau chiar Sud-Vest.
Dar Ţara,locul şi ziua anume când va avea loc,eu nu stiu a vă spune; nu mi s-a descoperit.
Ceea ce stiu dragilor, este că, atâta timp cât ne pastram CREDINŢA, NĂDEJDEA si DRAGOSTEA în BUNUL  DUMNEZEU si-n MAICA  DOMNULUI, atâta timp cât împlinim din dragoste Poruncile Sale si ne iubim Aproapele ,precum ne iubim pe noi, DUMNEZEU va ocroti si ocoli România  Sfântă,de Cutremure devastatoare.
De avem doua haine dragii mei, sa dam una si celui care nu are deloc; de avem doua perechi de incalţări, să dăm una si celui care nu are deloc si merge desculta, pe ger si pe zapada; din pâinea noastra zilnica ,sa rupem o bucatica, si sa dam si celui care flamanzeste si nu are deloc, dar fara ca sa-l judecam.
Aceasta înseamna IUBIREA faţă de Aproapele! Să ajuti pe cel necajit, flamand si gol, chiar daca-ti este strain, chiar daca locuieste pe strazi, pe unde apuca.
Făcând astfel, DUMNEZEU nu-şi va intoarce Faţa Sa de la Poporul ales, pentru viitorul al Doilea Ierusalim.
DUMNEZEU si MĂICUŢA  DOMNULUI, să vă binecuvinteze cu Mila si cu Iubirea Sa de oameni,Amin.
                                   Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. A fost cutremur de 7.3 in Rusia, acum cateva zile.

    RăspundețiȘtergere
  2. DUMNEZEU ARE GRIJA DE OPERA SA.NE VO-M INTALNI TOTI IN ACELASI LOC.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa,ne vom intalni in acelasi loc,dar,nu in acelasi timp !

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Timpul nu exista,bine,atunci pot sa fiu iar student? POT !

      Ștergere