sâmbătă, 16 ianuarie 2016

S - A ADEVERIT ! AVIONUL A LUAT FOC ÎN ZBOR !


                                                                       Dragii mei,

Scriam în Septembrie 2015, că vom auzi de un Avion cu pasageri, care va lua  foc în zbor.
Şi iata dragii mei, ce s-a intamplat astazi cu un AVION care se indrepta spre Kiev. Din fericire, nu sunt victime.
Iata si articolul meu :

                                               16  Septembrie 2015, ora 13,52 !

                                                   Dragii mei, 

Tot astăzi în timp ce scriam aici pe blog, văd cu cel de-al treilea ochi, pe care mi l-a dăruit Bunul Dumnezeu în mod nevăzut , văd in spatele meu, desi eram cu ochii pe Monitor, văd un Avion în zbor.
Avionul se îndrepta spre Sud-Est. 
Cât am clipi din ochi, sub aripa dreaptă a Avionului în zbor, văd flacari mari.
De unde au apărut aceste flacari, eu nu stiu a vă spune.
Cert este că, vom auzi de un Avion care va lua foc în zborul său, acolo sus, în înaltul Cerului.
Cum, de ce, şi unde se va intampla aceasta tragedie, vom afla impreună, din păcate ,pentru cei care se vor afla in acest Avion.
                                        Cu dragoste, Maria. 

Iata dragilor, si Informatia : 

Un avion plin cu pasageri a luat foc în aer

Publicat: Vineri, 15 Ianuarie 2016 15:44 // Actualizat: Vineri, 15 Ianuarie 2016 15:51 // Sursa: romaniatv.net
Aeronava companiei aeriene UIA, care a decolat de la Lviv cu destinatia Kiev, pe 15 ianuarie, la ora 7 dimineață, a revenit de urgență la aeroportul din Lviv din cauza unui incendiu la bord.

Focul a izbucnit în căptușeala compartimentului de bagaje. Niciunul dintre pasageri nu a fost rănit.
După 20 de minute de zbor, in avion a inceput sa se raspandeasca un fum care a facut aerul irespirabil. După ce la bord s-a instalat panica, capitanul aeronavei a decis sa se intoarca la aeroportul din Lviv, – scrie pe „Facebook” unul dintre pasagerii zborului, Snezana Belyaev, potrivit Reporter Virtual.
Serviciul de presă al UIA a anuntat că zborul Lvov – Kiev a fost contramandat, precizeaza agentia Regnum.

Un comentariu: