sâmbătă, 23 ianuarie 2016

SUA !!! URMEAZĂ CRIZA AMERICANILOR !!!

                                                              22 Ianuarie 2016,ora 23,50 !

                                                Dragii mei,

În aceasta noapte, in timp ce scriam aici pe Blog, văd dragilor înspre Nord-Vest, o mulţime de oameni revoltati foarte.
Sub Cerul liber dragii mei, erau adunati multi oameni care-si strigau nemultumirile.
  There ought to be a rally for the 20 million Americans whocan't find ...Thousands protest in USA capital citysouth america is being divided over the unrest in venezuela in the oil ....
Aud un glas dragii mei, care spune că, este vorba despre americani.
Glasul spune aşa :
                       "America !
                Criza  americanilor !"
Dragii mei, eu nu cunosc cu ce fel de Criză se vor confrunta americanii. Dar este cert că vor trece, printr-o Criză neprevazută.
Vom trai si vom vedea, nu-i aşa ?  
                              Cu dragoste,Maria. 

19 comentarii:

  1. Bună dimineAta,nu sint rea,dar gîndindu ma la cit rău au făcut si fac omenirii.... Doamne ajută

    RăspundețiȘtergere
  2. La cît rau au făcut si fac,la ce ne fac nouă,..... Doamne ajută

    RăspundețiȘtergere
  3. Americanii de rand vor pacea.Sunt si ei manipulati,ca tot omul de rand.Imi pare rau de popor,ca si de al nostru.Adevaratele valori ale unei natiuni sunt oamenii.Totul este un joc de culise al cuiva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu spuneti ADEVARUL?Ve joc de culise,americanii dr rand sunt otraviti,jefuiti,manipulati,esctpcati,exploatatide cei don culise,adiva jidanoi iufep-maspni si khazario!Tot popprul amrticsn munceste ca robii pentru ca jidsnii da trsiasca in lux si huzur!!!!!Ctrd ca sunt cel mai prostit,manipulat,mintot si jefuit popor de pr glob'Dupa ei irmeaza poporul roman si Romania..

      Ștergere
    2. Saraca limba româna :) nimic nu am inteles :((

      Ștergere
    3. Incalcite sunt cuvintele tale anonim 09:33 :))) nici eu nu am inteles nimic :)))

      Ștergere
    4. Poporul american este si el o victima. Insa, karma e karma. Daca ai primit candva prea mult si nu ai avut drept divin, vine vremea ca trebuie sa dai. Asa se intampla intotdeauna, doar timpul difera. Depinde cand vine vremea. Poate a venit vremea! Cu bine!

      Ștergere
    5. Revin.Ca sa intelegeti.Cu scuze,n-aveam ochelarii la mine.
      De ce nu spuneti ADEVARUL? Ce joc de culise,americanii de rand sunt otraviti,jefuiti,manipulati,escrocati,exploatati de cei din culise,adica de jidani iudeo-masoni si khazari! Tot poporul American ,americanii adica, muncesc ca robii numai pentru ca jidanii sa traiasca in lux si huzur!!!!!!!!Cred ca sunt cel mai prostit,manipulat,mintit si jefuit popor de pe glob.Dupa ei urmeaza,foarte indeaproape, poporul roman si Romania......

      Ștergere
  4. Doina nu te bucura de urgia lor,cand o putere ca ei au probleme financiare se rasfrang asupra noastra imediat.UE in urma unui uragan financiar s-a nascut.Cand America stranuta noi sa luam paracetamolul deja. Multa atentie si delicatete vis-a-vis de toti nu numai de ei. Hai sa ne rugam pt.toata planeta sa avem o zi a rugaciunii daca tot suntem pe acest blog, care este pro??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok, pana nu cade sistemul acesta, e normal ca orice deranj financiar la ei sa afecteze tot sistemul si pe cei inclusi. Dar trebuie sa se intampla pana la urma... Ca sa fie bine pe Pamant trebuie sa fie altfel!

      Ștergere
  5. Asa le mai trebuie si lor cite o lectie ca pe unde au trecut s-a ales pulberea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Puteam să pariez ca nu o să mi publicați comentariu cu toate că nu am scris nici un cuvânt vulgar și mă adresăm doinei dacia care e și rea și f.proastă (acum aveți motiv să nu l publicați)

    RăspundețiȘtergere
  7. Puteam să pariez ca nu o să mi publicați comentariu cu toate că nu am scris nici un cuvânt vulgar și mă adresăm doinei dacia care e și rea și f.proastă (acum aveți motiv să nu l publicați)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cel de la 09.33 ca sa vezi cine iti scrie: Ai parul alb, esti intelectual,slabut.Traiesti in lumea ta..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gresit!N-am parul alb,nu sunt intelectuala(sunt femeie de serviciu) si am peste 120 de kg.!!!!Pe tine te supara ADEVARUL,nu-i asa ca te "arde" la ficat cand il auzi?

      Ștergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Breee..., oameni buni daca nu stiati , va spun eu!Atunci cand aduci injurii altor persoane, de fapt, tie ti le aduci, fiindca observi in exterior aspectele tale pe care refuzi sa le recunosti.Sinele tau este ranit de egoul tau caruia ii place tare, sa se creada stapanul.
    Constientizati ca starea de nervi va afecteaza pe voi in primul rand.Stiati ca pentru cinci minute de furie, organismului ii ia cinci ore sa se reechilibreze d.p.d.v. chimic, ca sa nu mai vorbesc de transformarea aurei energetice? Nimeni nu stie ce trairi are celalalt, si nu aducem judecati de valuare nimanui.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere