vineri, 29 ianuarie 2016

TANCURI MARINE !




                                      28 Ianuarie 2016,ora 6,50 dimineaţa !

                                                 Dragii mei, 

În aceasta dimineaţă, mă trezeste un glas care strigă pur si simplu aşa :
                   "Tancuri  marine !
            Şase Tancuri marine, s-au stins pe loc .
          Pe loc s-au stins, intr-un zgomot asurzitor!" 

  George GMT • 18 august 2012 - 9:41 armament rusesc , Poze deosebite ... .     Kiev: Zeci de tancuri, echipamente şi trupe din Rusia au intrat în ...                                                  
Dragii mei, despre ale cui TANCURI este vorba, si ce inseamna ca s-au stins şase dintre ele, intr-un zgomot asurzitor,eu nu stiu a vă spune.
Ceea ce stiu cu siguranţă este că ,vom auzi TANCURI  MARINE, printre care ,şase dintre ele ,probabil că vor lua foc. 
Aparitia acestui MESAJ, este un semn că ni se pregateste ceva urât;altfel pentru ce ar fi TANCURILE ? 
Doamne,  Te rugăm ajuta-ne si ne iarta pentru toate câte am gresit.  
                                             Cu dragoste,Maria.                                               

5 comentarii:

  1. Se numesc"autoamfibii" tancurile sunt terestre

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AUTOAMFÍBIU, autoamfibii, s. n. Automobil (militar) care se poate deplasa atât pe uscat, cât și pe apă. [Pr.: a-u-to-am-fi-bi-u] –

      Ștergere
  2. SAU POATE FI 6 ENTITATI DE APA CARE VOR FI NIMICITE DE ENTITATILE FOCULUI CELUI NEMILOS.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca pe undeva in lume se vor auzi de 6 tancuri care vor fii distruse pe loc intr-un zgomot asurzitor probabil de niste avioane militare de razboi.

    RăspundețiȘtergere