sâmbătă, 9 ianuarie 2016

URMEAZĂ O CUMPLITĂ TRAGEDIE !

                                           Noapte de 8-9 Ianuarie 2015 ,ora 2,40 !

                                                 Dragii mei, 

La doar câteva minute de cuvântul Austeritate,despre care am scris în articolul anterior, aud dragii mei un alt glas care, anunţă pe un ton extrem de grav,o cumplită Tragedie.
Citez :
                         "Este vorba ,de o Tragedie.
                     O cumplită Tragedie!

Dar un alt glas, spune ceva despre cineva ,pe care il vedea sau o vedea :
                      S-a schimbat la faţă!" 

Dragii mei, din nefericire, vom auzi de o cumplită Tragedie. 
Unde va fi si în ce va consta,eu nu stiu; nu mi s-a descoperit. 
Dar noi sa ne rugam fratilor, la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, ca sa nu îngaduie sa se intample astfel de Tragedii,care ne îngenunchează pentru toată viaţa.
DOAMNE  AJUTA !
                                       Cu dragoste, Maria. 

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu