marți, 16 februarie 2016

UN NOR TOXIC , PE CERUL SENIN DE ZIUA !

                                                                  15 Februarie 2016,ora 22,35 !

                                                 Dragii mei,

În aceasta noapte in timp ce scriam aici pe Blog, vad inspre Apus, pe un Cer perfect senin ca de oglinda,vad un Nor ca de zapada, un Nor oval, dens si înalt, ce sta ca un paloș deaspra Pământului.
Asa: 
.
Un astfel de Nor ,ce părea ca de zapada înghețată, era stropit, ca și cu cerneala albastra, era presarat cu -n praf neagru,precum  si cu-n alt praf galben , asemanator cu praful de galbenus uscat.
Acesta ,era singurul Nor, de pe tot cuprinsul Cerului. 
Nu era un Nor firesc, un Nor obisnuit, ci era (mi se spune chiar acum de un glas ),citez:

                            ”Un Nor toxic !”  

Dragii mei, eu am gasit o poza cu un Nor asemanator ca marime si densitate, urmand ca voi toti, sa-l presarati in gand,cu cerneala, funingine si praf galben,ca sa va puteti inchipui, cam ce mi s-a aratat mie, in aceasta noapte.
Vom auzi fratilor, de aparitia un NOR  TOXIC pentru omenire.
Unde va apărea prima oara, eu nu cunosc. 
Din păcate,(este o vorbă ) ce omul isi face cu mâna sa, nici diavolul nu mai poate desface  .
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu dragilor,  si la Maica Domnului, ca sa fim apărati de tot raul si de tot necazul, oriunde ne-am afla pe acest Pământ. 
Bunatatea inimii, mila sufletului, Rugaciunea si Dragostea ,sunt armele noastre benefice,care ne aduc mantuirea sufletului.
Sa le folosim dragilor la maximum, si sa nu le alungam de la noi.
Sa le facem ca sa rodeasca,iar din rodul lor, sa daruim si celor care nu au deloc,sau au prea puțin. 
                                          Cu dragoste,Maria! 
 

2 comentarii:

  1. O FI PROBABIL NORUL UNEI PRESUPUSE EXPLOZI NUCLEARE INTERCONTINENTALE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci, un nou atentat "terorist" in apus. Alte cladiri ce se vor prabusi. Atentat asemanator 11 sept sua. Sincer cred ca unii isi merita soarta. (Sodoma si Gomora)

    RăspundețiȘtergere