miercuri, 20 aprilie 2016

ȘI S - A ADEVERIT ! IARNA S -A REÎNTORS !

                                                                       Dragii mei,

Scriam în martie 2016, un articol in care ,spuneam că iarna se va intoarce. 
Si iata dragii mei, ce se intampla acum in anumite locuri din Țară:

S-a întors iarna. În Harghita ninge în tot județul, circulația ...

www.antena3.ro/.../s-a-intors-iarna-in-harghita-ninge-i...
2 hours ago - Circulaţia se desfăşoară miercuri dimineaţă în condiţii de iarnă în judeţul Harghita, iar pe DN 12A, în zona Vârfului Frumoasa, traficul este ...
Iata si articolul meu:
                                  Noapte de 7 - 8 Martie 2016,ora 0,50 !

                                            Dragii mei,

Iata cum tot in aceasta noapte, desi eram cu ochii pe monitor, văd în spatele meu, inspre Sud - Est,un loc înverzit, un loc cu flori si cu iarbă verde, peste care s-a asternut un strat consistent de zapada proaspătă.
Image result for IARNA IN LUNA MAIDSCF4566.
O mână apare de nicăieri, si văd cum dă zăpada deoparte,ca sa-mi arate că, firul ierbii este mare si verde.
Apoi ,mâna mai imprastie zăpada cazuta ,si vad flori frumoase sub zapadă.
Dragii mei, eu stiu ca acum sunt temperaturi de Primăvară, dar să ne amintim că,  de multe ori am avut  zapada si -n luna aprilie.
Unde si cand se va intoarce zăpada,eu nu stiu. Dar vă asigur că, vom vedea împreună acest fenomen ,Primăvara cu iarnă. 
                                           Cu dragoste,Maria. 

13 comentarii:

  1. Cine urmareste pe blog ceea ce scrii stie ce va urma , mai devreme sau mai tarziu .Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MESAJ pentru GEORGE M.
      Poti sa-mi scrii pe maill:
      mariatecuci61@yahoo.com
      Nu am gasit pe facebook msj tau.
      Multumesc din suflet !Cu dragoste,Maria.

      Ștergere
    2. Georege M.
      Te rog, Scrie-mi pe fb in privat,sau pe maill: mariatecuci61@yahoo.com

      Ștergere
    3. Multumesc tare mult ! DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI sa binecuvinteze DARUL TAU. DOAMNE AJUTĂ.

      Ștergere
  2. Doamna Maria se apropie razboiul cu NATO in Europa,mesajele dvs se vor adeveri usor usor, vreau sa va intreb Cat va dura ca timp al treilea razboi mondial dupa parerea dvs 1,2, sau 3 ani?Astept un raspuns daca stiti ceva,este foarte important sa raspundeti.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Valul de cutremure continua . Alt cutremur in Ecuador de 6,2 grade !!

    http://www.stiripesurse.ro/un-nou-cutremur-puternic-in-ecuador_991524.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Inundatii mari in Houston , Texas :

    http://www.realitatea.net/cel-pu-in-apte-mor-i-in-texas-in-urma-inunda-iilor_1926502.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria rugati-va Mantuitorului sa salveze acest suflet, Exista un caz pe facebook pe profilul Andreei Marin, Mesajul suna asa: Acum 3 ore ..
    APEL URGENT!!! Buna dimineata, am primit ieri si am citit in aceasta dimineata mesajul de mai jos scris de detinatorul contului de facebook Dylan Dylan, in care se pare ca un tanar deznadajduit ameninta ca astazi, de ziua sa, se va sinucide. Exista doua posibilitati: mesajul poate fi adevarat sau nu. Am decis sa nu trec mai departe cu indiferenta odata ce am citit acest mesaj ( avand mii de mesaje, nu intotdeauna reusesc sa le vad, din pacate), am hotarat asadar sa fac tot ce imi sta in putere sa evit un deznodamant tragic, caci zilnic astfel de intamplari chiar sunt duse la capat, mai cu seama printre adolescentii insingurati sau provenind din familii care nu le cunosc dramele interioare. Analizand contul de facebook, am vazut ca aceasta persoana scrie de multa vreme trist si cu ideea de sinucidere, isi cere iertare catre cei pe care poate i-a suparat si ii iarta pe cei ce i-au adus tristete, iar astazi dimineata scrie clar ca in aceasta seara se va sinucide si mama sa nu stie ce are de gand sa faca. Intrucat nu exista poze cu persoana in cauza, nici date concrete de identificare, nu poate fi contactata, dar in urma unei investigatii amanuntite URGENTE, pentru ca timpul se scurge cu rapiditate, poate fi salvata o viata. De exemplu, poate fi un prim indiciu o fotografie facuta de la geamul unui bloc, cel mai probabil locuinta persoanei, care arata imprejurimile si cerul cu nori, din nou cu o sugestie in text legata de sinucidere, dar important este ca astfel poate fi facuta localizarea. Cu cateva zile in urma, persoana dadea share unei postari a Stirilor ProTV despre sinuciderea unui DJ care si-a anuntat pe facebook intentia, se pare ca astfel ideea a incoltit in mintea sa. Am facut deja sesizarea la Sectia 2 de Politie Bucuresti, unde am comunicat direct cu domnul subinspector Mihai Radoi si cu doamna agent sef adjunct Gabriela Buleandra, domnia sa mi-a dat un numar de telefon si un mail la care puteti trimite orice indiciu care ar putea ajuta la gasirea si salvarea persoanei cu tentativa de suicid: 021/2229601 sau 021/3153534 cu interior 27820, email sectia2@b.politiaromana.ro , va rog sa scrieti la subiect "Urgent! Caz suicid" . Fac apel la colegii din presa si televiziuni sa ajute prin mijloace jurnalistice ce pot duce la identificare. Puteti trimite eventuale indicii si aici, dar vor exista ore in care nu voi putea urmari contul de facebook si fiecare clipa poate fi importanta pentru salvarea unei vieti. Va multumesc! Pretuiti viata!
    Cont de facebook Andreea Marin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne Dumnezeule,te rog din inima sa salvezi acest suflet deznadajduit!Multumesc!

      Ștergere
  6. Andreea Marin: "Un tânăr deznădăjduit ameninţă că astăzi, de ziua sa, se va sinucide"

    http://www.mediafax.ro/social/andreea-marin-un-tanar-deznadajduit-ameninta-ca-astazi-de-ziua-sa-se-va-sinucide-15266627

    RăspundețiȘtergere
  7. Propunere :

    Doamna Maria daca puteti , faceti un spatiu undeva pe acest blog unde cine stie, cine vrea , cine poate, sa posteze posibilitati pentru locuri de munca din tara si din afara . Am face un mare bine tuturor celor care sunt in necaz si nu au , sunt disponibilizati , sunt fara o bucata de paine . Vorbiti cu un IT-ist sa faca o sectiune speciala cu asa ceva si poate si una cu ultimele noutati in medicina , cu tratamente inedite . Binecuvantarea lui Dumnezeu sa ne rugam sa fie peste toate acestea din suflet , din inima . Asa , echilibram si dorintele carcotasilor care vad ,,doar nenorociri '' pe acest blog . Facerea de bine e gratuita si nu costa bani , ne trebuie doar inteligenta si buna vointa, ca dintr-un spatiu on - line sa intindem o maina cuiva , oricui , oricarui om care cere ajutor . Iar eu m-am gandit sa va extindeti proiectul blogului cu fapte crestine si binecuvantate. Ramane la latitudinea dvs . daca veti putea sa cuprindeti aceasta idee . Dumnezeu lucreaza prin oameni . S.

    RăspundețiȘtergere
  8. Exista un blog Forpedia unde sunt puse si previziuni ale d-nlui Istrate si ale d-nei Maria G.precum si diferite sectiuni,topicuri despre sanatate,cutremure,fenomene paranormale si unde se pot deschide si alte sectiuni la cerere

    RăspundețiȘtergere