marți, 29 noiembrie 2016

MARIA GHIORGHIU - PRIMA LANSARE DE CARTE ! INTERVIU - ROMÂNIA VIPPRESS , CU ANA MOROSANU MAGDIN !

Maria Ghiorghiu-prima lansare de carte!

Maria Ghiorghiu, invitata la Libraria Mihail Sadoveanu din Bucuresti, pe data de 6 decembrie.

„Va astept cu mare drag , si chiar vă veti bucura si de mici surprize alaturi de CARTEA  ADEVARUL  DUHULUI SFANT, pe care o veti cumpara din Librarie”!

Ana Magdin: Maria, cum a fost prima ta lansare  de carte? Te rog sa povestesti ce invitati ai avut, cum a fost acest moment atat de important pentru sufletul tau?
Maria Ghiorghiu: LANSAREA primului volum al CARTII ADEVARUL DUHULUI SFANT, a fost un adevarat succes. Si n-o spun eu, ci multimea de cititori si invitati care au fost prezenti in ziua de 19 octombrie 2016, la LIBRARIA MIHAIL SADOVEANU din BUCURESTI.
Au fost si invitati speciali, la LANSAREA CARTII ADEVARUL DUHULUI SFANT.
Si as putea sa incep cu dl Cristi Brancu ,de la Antena Stars, care a scris si Cuvantul Înainte al Cartii, dna CAMELIA MITOSERU, care m-a ajutat foarte mult la acest Eveniment unic din viața mea, si pentru care îi multumesc foarte mult, si multi, foarte multi prieteni si cititori ai Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII.

img
Actrita Camelia Mitoseru – O lumina de om!
Am plâns de bucurie împreuna cu cititorii Blogului, si am rămas extrem de plăcut impresionata, văzând atâția oameni in SALA FESTIVA a LANSARII.
Oameni de toate varstele, voiau sa ma atinga,sa ma îmbrățiseze, sa-mi vorbeasca,sa le scriu cateva randuri de suflet pe CARTEA pe care o cumpărasera.
Pentru toti am fost prezenta acolo, si absolut pe toti i-am îmbratisat si le-am spus o vorba de suflet, o vorba de incurajare.
Tuturor le-am spus, ca sa-mi spuna simplu, Maria, pentru ca toți sa se simta cât mai aproape de sufletul meu.

Stiam că va fi foarte multa lume, pentru că asa mi s-a arătat cu trei seri înainte de la Duhul Cel Prea Sfânt.
A fost cea mai frumoasa zi din viața mea, iara fericirea-mi sufleteasca, a fost si este fara de margini. Iar pentru aceasta fericire,trebuie sa multumesc Duhului Celui Prea Sfant si Maicii Lui Dumnezeu, precum si tuturor celor care au fost prezenti la LANSARE.

Ana Magdin: Ce faci acum, cu ce ganduri te-ai intors acasa, acolo in lumea ta, unde a inceput totul…?
Maria Ghiorghiu: M-am întors acasa tare fericita si implinita sufleteste. Mi-am deschis un SITE de pe care se poate comanda CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT,iar adresa este: http://adevarulduhuluisfant.ro/
Adevarul Duhului Sfant
Nadejde,Credinta,Dragoste
Cartea poate fi comandata si pe pagina mea de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,prețul CARTII fiind de 35 lei.

Ana Magdin: Ce urmeaza acum? Scrii in continuare, vrei sa mai scoti si alta carte, alte carti?:)
Maria Ghiorghiu: Trebuie să vă spun că, deja am inceput sa scriu la urmatoarele două volume, ale CARTII ADEVARUL DUHULUI SFANT, pe care mi-as dori sa le lansez în zilele SFINTELOR PASTI din anul 2017.
Si chiar rog din inimă pe cititori, daca vor sa contribuie si la editarea acestor două volume, as fi tare fericita.
Am sa dezvalui succint ce vor contine aceste doua CARTI: o carte va fi despre România si evenimentele care urmeaza a avea loc, si nu numai; iar cealaltă, va fi numai cu si despre Extraterestrii, care ne vor vizita cât de curând si se vor arăta față către față oamenilor.
Contul pentru DONATII a editarii CARTII DUHULUI SFANT,volumul 2 si 3, ramane acelasi:
Contul pentru strainătate:
Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU
Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
sau prin WESTERN UNION :
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un nr mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill.
Contul pentru România:
Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
Fara ajutorul vostru Prieteni dragi, nu ar mai fi existat primul volum al CARTII ADEVARUL DUHULUI SFANT ,deci, nici LANSAREA care a fost un adevarat succes.
Si pentru acest DAR minunat, ma rog pentru voi si cei dragi voua, iar Bunul Dumnezeu si Maica Domnului vă va binecuvanta DARUL, vi-l va înapoi însutit.
14708312_1254079647991610_8736404866707807082_n
Ana Magdin:  Ce spun cunoscutii, prietenii tai, cum au primit surpriza primei tale carti?
Maria Ghiorghiu: S-au bucurat tare mult, iar CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, le-am daruit-o din tot sufletul si cu toata inima.
Au fost placut impresionati de Carte, si mi-au marturisit că, in timp ce o citeau, simteau cu adevarat prezenta Divina.

Ana Magdin: Ai mesaje speciale pentru romani si pentru Romania?
Maria Ghiorghiu: Da! Am multe Mesaje pentru România, dar din nefericire nu sunt toate bune.
Chiar si -asa , doresc sa-i asigur pe români, că dacă vor rămâne credinciosi si cu sufletul plin de dragoste, nimic rău nu li se va întampla.
Toată lumea vorbeste despre CUTREMURUL DEVASTATOR ce paste România.
Dar acest CUTREMUR nu va fi încă peste România, si nu spun de la mine , ci de la Duhul Cel Prea Sfant.
Doresc să amintesc Autoritatilor române, ca sa fie numai ochi si urechi asupra DEVESELULUI, precum si asupra teroristilor, care deja se afla pe teritoriul României.
DEVESELU ,este precum o Bomba cu ceas, pentru România. Daca cineva vrea detalii despre DEVESELU, le va gasi pe Blogul meu, DUMNEZEU EXISTA -MARTURII.
12592319_1001586909915504_1952419616946613348_n
Ana Magdin: Un gand pentru toti cei care te iubesc si cred in mesajele tale
Maria Ghiorghiu: Dragi români !
Oriunde vă veti afla, sa nu uitati că sunteti români! Sa nu vă rusinati a spune tuturor, că sunteți români.
România , va fi Viitorul al doilea Ierusalim, si chiar este deja ,Gradina Maicii Lui Dumnezeu.
Să vă bucurati dragilor, că sunteti românii celui de-al Doilea viitor Ierusalim.
Eu ma rog pentru voi toți, si va iubesc cu inima si cu sufletul, asigurându-vă că nu vă voi dezamăgi niciodată.
Pe Blogul meu,veti gasi numai ADEVARUL DUHULUI SFÂNT!
Prieteni dragi sufletului meu,
La dorința si solicitarea multor cititori si fani ai mei, va aduc o veste minunata, căci tot intram in Luna CADOURILOR.
Cadoul meu pentru voi toti, va fi prezența mea pentru a doua oara, cu trup si suflet, inima si cuget, în ziua de 6 decembrie 2016,ora 13, la LIBRARIA MIHAIL SADOVEANU din BUCURESTI, pentru a sta de vorba cu cititorii, precum si pentru a da autografe tuturor celor care, nu au putut fi prezenti la Lansarea din 19 octombrie 2016.
Va astept cu mare drag , si chiar vă veti bucura si de mici surprize alaturi de CARTEA  ADEVARUL  DUHULUI SFANT, pe care o veti cumpara din Librarie.
Multumesc din inima si din suflet, doamnei ANA MOROSANU MAGDIN, care a facut posibil acest minunat interviu.
As vrea dragilor sa va spun ”un secret”, referitor la aceasta minunată doamna: are un suflet minunat si o inima, mult mai mare, decat tot globul pământesc.
Vă îmbratisez ca întotdeauna, cu multă dragoste sufleteasca.
Cu multa prețuire, si cu multa iubire, aceeasi Maria Ghiorghiu.

Ana Morosanu Magdin  !

 

3 comentarii:

  1. Doamna , daca scoateti si carte despre extraterestrii , sunteti cineva ! Cred ca sunteti prima persoana ortodoxa, care primeste mesaje divine si care sustine din tot sufletul, ca acestia exista odata cu existenta noastra .
    Poate reusiti sa aveti si o prefata de la vreun critic literar,sau eventuale puncte de vedere din partea preoteasca .

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria i-ati trimis si d-lui Gigi Becali un exemplar al cartii dvs. ?
    Chiar ca s-ar bucura , mai ales ca l-ati mentionat de multe ori in mesajele primite .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ușor se lasa unii oameni pacaliti tratan cu superficialitate subiectul despre extratereștri(nu se pune problema existentei lor ci mai degrabă cine sunt și ce vor? Mai exact! Cata suferință si dezastru au provocat în trecutul planetei noastre (sau mai sunt multi care cred ca istoria predata la scoala e în intregime reala si adevarata?)nu-i asa ca orice copil poate citi dar numai o minte agera poate selecta adevărul.Tare mult se doreste ca istoria sa se repete întrucât exista mult prea multi oameni naivi sau incorect informati,iar altii nici măcar nu-i interesează care de fapt este ADEVĂRAȚUL scop al vieții terestre. E bine sa aflam adevărul despre originea și destinul omului inainte sa fie prea tarziu,caci dupa cum observati si voi printre multi oameni buni și rai de fapt sunt rataciti si dezorientati. Concluzia: Adevărul nu poate fi aflat nici înțeles sau acceptat decat cu o simpla conditie exprimata chiar de Iisus Hristos ,,-Iubiți Adevărul și Adevărul va va face liberi !'' Cu stima.A.S.

    RăspundețiȘtergere