vineri, 24 martie 2017

MAICA DOMNULUI CU PRUNCUL IISUS ÎN BRATELE SALE !

 xx                                         24  MARTIE 2017,ora 6,03 dimineata !

                                            Dragii mei, 

În aceasta dimineata , ceva dumnezeiesc m-a trezit si vad pe MĂICUTA  DOMNULUI cu PRUNCUL IISUS în brate în Cerul de noapte care s-a deschis, precum am trage o cortină de-o parte si de alta.
Măicuta Domnului era pe TRONUL inconjurat la circular de multe STELE aurii si foarte stralucitoare.

Image result for maica domnului pe tron

Image result for maica domnului pe tron..

Maica Domnului dragii mei, arăta asa ca în imaginea de mai sus, doar că, stralucirea din Cerul Sfant era orbitoare.
Maica Domnului cu Pruncutul Iisus  priveste spre mine roaba Sa, imi zambeste dumnezeiesc de frumos, in timp ce Pruncutul Iisus de pe bratul stâng, O îmbratisa cu dragoste divina cu mânuta Sa stanga.
Dragii mei, atunci cand Lumina Divina m-a trezit,am trait sentimentul divin si am  simtit in sufletul meu că, MAICA LUI DUMNEZEU cu Pruncutul Iisus pe bratul stang,au stat acolo si m-au vegheat toata noaptea,pana cand era timpul ca sa ma trezesc.
Am multumit cu puterea gandului PREA SFINTEI NASCATOAREI de DUMNEZEU si Pruncutului Iisus Hristos ,pentru faptul ca m-au vegheat si am avut un somn bun si linistor,chiar daca a fost doar de 4 ore.
Dragii mei, sa ne rugam MAICII LUI DUMNEZEU si PRUNCUTULUI IISUS HRISTOS, ca sa ne vegheze pe noi toti Fiii Săi, si sa ne apere de tot raul si de tot necazul, Amin!
                                     Cu dragoste,Maria.

P.S.
Din inimă si din suflet,aduc multumiri  tuturor celor care au pus si pun cărămidă sau mai multe,la ZIDIREA CUVANTULUI 
LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru 
fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi 
dat înapoi de Dumnezeu si de Măicuta 
Domnului,înzecit si poate chiar însutit. 

Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 




https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT,

12 comentarii:

  1. Astazi cu totii ar fi bine sa ne bucuram,de aceasta zi sfanta alaturi de Maica Domnului,si sa ne mai bucuram noi Romanii,ca nu dureaza mult,si minunile incep sa vina peste poporul Roman,chiar daca multi nu cred,adevarul va fi scos la lumina,ca IISUS HRISTOS este nascut in Romania,si PRUNCA LUI DUMNEZEU,este nascuta tot in acel loc,mimic nu este intiplator totul este scris,mare minune pentru acest popor,care a suferit foarte mult,ca sa ajunga sfant.Sa ne ridicam privirea catre cer,ca asa cum straluceste soarele,asa si Romania va straluci,inaintea popoarelor.Bucurativa de aceasta zi,de azi multe de vor schimba in Romania,Noul Ierusalim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Romania va fi sigilata cu Duhul Sfânt.Venirea sfinților este aproape.

      Ștergere
  2. Era vis,un vis care m-a marcat ptr.totdeauna.Mergeam pe strada,era noapte,stele pe cer.Eram printre oameni.La un moment dat am simțit pe obraji,picături fe ploaie.Mie îmi placea când ploua.Am ridicat capul spre cer sa vad daca vine vreo furtuna,dar vai,pe cerul înstelat de noapte pe un tron auriu ,cu mâinile rezemate de mânerile tronului,cu capul aplecat spre pământ stătea Maica Domnului,maica sufletului meu,cu privirea ațintită drept spre mine,dintre toată mulțimea ea m-a ochit pe mine.Plângea,lacrimile ii curgeau siroie pe obraz,si din înaltul cerului cădeau pe pământ pe obrajii mei.Îmi făcusem cruce,ma uitam si speriata si fericita caci o vedeam.Am început sa opresc lumea pe strada,sa vadă sus pe cer ,era Maica Domnului,in toată splendoarea sfântă,dar trista,foarte trista.Oamenii ma priveau si se depărtau de mine,ma ocoleau ca pe o nebuna.Ma durea sufletul.Imaginea era pe cerul de noapte.Eu nu îmi puteam lua privirea de la ea.Ultimule lacrimi cat un bob mare,căzuseră pe obrazul meu.Acestea doua îmi arseră obrazul.Săptămâni întregi m-am frământa,am căutat să-mi explic visul.Cu ajutorul lui Dumnezeu,si a credinței puține pe care o avusem atunci am deslușit tot visul.O supărasem f.f.foarte tare.Mai ales ca eu de copila spuneam ca Maica Domnului este măicuță sufletului meu.Greșisem in fata ei,in fata semenilor,si mai ales ca ea nu vroia sa ma piardă.Înțelegem tot mesajul,recunoscusem păcatele mele,dorință de a nu mai greși,si toate la un lic au făcut ca eu sa fiu pe acest drum.Este greu drumul,este foarte greu,anevoios,dar cu căldura sufleteasca de care ești cuprins spre sfârșitul drumului,zici mult a trecut,puțin a mai rămas si cu speranță in suflet ca voi revedea pe toți cei dragi cate au plecat din lume,ma gândesc ca merita acest drum plin de spini.Si vreau sa ma mănânce raiul asa cum zicea si părintele Cleopa,,mancavar raiul,,!,,

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga și sfinta noastră măicuța.Maica domnului
    Sfinta fecioara Maria mama noastră a tuturor.Ia ieste care ne salvează cu rugăciunile iei din miinile celui rău.,,Nu uita măicuța cînd mergi pe cale căci noi suntem fii,lacrimilor tale''.Amin.Doamne ajuta.multumim doamna Maria Gheorghiu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Reveniți-vă...MAICA DOMNULUI apare doar pe CER de LUMINĂ! N-are nicio treabă aparițiile pe ceruri de noapte...ăla-i sarsailă. SOARELE DUMNEZEU să v-aducă LUMINĂ în suflet şi conştiință...şi mai ales să vă țină aproape de BISERCĂ!

    RăspundețiȘtergere
  5. Reveniți-vă...MAICA DOMNULUI apare doar pe CER de LUMINĂ! N-are nicio treabă cu aparițiile pe ceruri de noapte...ăla-i sarsailă. SOARELE DUMNEZEU să v-aducă LUMINĂ în suflet şi conştiință...şi mai ales să vă țină aproape de BISERCĂ!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SOARE LUMINĂ26 martie 2017, 09:03

      TOTAL GRESIT ceea ce spui tu ! MAICA DOMNULUI apre si/n lumina, si-n intuneric,oriunde voieste, că de aceea este MAICA LUI DUMNEZEU.Tu esti in intuneric ,chiar de te chemi SOARE si LUMINA ! DUMNEZEU si MĂICUTA DOMNULUI,sa-ti arate tie ADEVARUL SĂU!

      Ștergere
  6. Întrebați orice preot...şi o să vedeți ce-or să se crucească când o s-audă că MAICA DOMNULUI apare în întuneric!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bai!suciți mai sunteți!era vorba de un vis,pe cerul de noapte plin de stele ,tronul strălucea.Nu aveți destula credință,hop ,trop,judecăți era vis nu vedenie.Un vis de avertizare a persoanei care a visat caci ceva nu este bine,nu merge pe drumul bun!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt 15,05.dragii mei era vis,nu vedenie!.Maica Domnului strălucea pe un tron auriu,picioarele le avea pe un glob pământesc,acel gol b de la școală.!.Voi aveți credință?!de ce nu luați propoziția si sa analizați fara sa puneți sau sa adăugați ceva,doar sa interpretați visul.Si ptr.ca tot m-ti supărat,sa va spun ceva:In viață mea nu am mințit!Asa am fost învățată de părinți sa nu mint!Si acum va spun alt vis :Eram in anul II de liceu,ra in anul 1972,acest vis s-a repetat si in anul 1980,Lângă blocul nostru eta o garnizoana de muniții,era păzită de soldați.Eu sunt sibianca.Pe lângă acea garnizoana care era împrejmuită de un gard din plasă ,din doi in doi metri era o santinela .Pe lângă gard,era di placi puse din loc in loc un fel de cărare,pe care o foloseau multi trecători ,mai ales cei care mergeau la cazărmi la unitatea militara din Calea Dumbrăvi.Si acum va spun visul:Era tot cer de noapte,deasupra celei garnizoane erau flăcări.Limbile flăcărilor formau cifre pe cer.De o parte si de alta,erau steagurile noastre găurite.Cifrele erau 198,iar ultima cifra nu o puteam zări din cauza limbilor de foc!.I-am spus bunicii mele,care eta cu noi,si care interpreta destul de bine visele.Era basarabeanca ce mai !Am spus bunico am visat steaguri rupte.A zis ,nu este bine!uita visul!Cred cai eta frica si sa l descifreze in fata mea .Târziu apoi peste câțiva ani,același vis.Mai sa fie! In toate amănuntele.Tot nu s-a arătat ultima cifra!.Abia cand -a anunțat la televizor ca Ceaușescu a fugit la Târgoviște,cand am văzut steagurile rupte cu hașura,mi-am adus aminte fulgerător de vis.Eu eram acasă,eram învoita ,asa ne lada șefa pe rand câte doua femei sa coacem prăjituri.De spaima,am amuțit cu tava in mana ,in loc sa bag prăjitură in ler,o împingeam pe ușă unde se băgau lemnele,eram nervoasa ca nu reușeam,copii mei râdeau.Atunci fiul meu,era destul de mic,a zis mami ce faci!.Am început la plâns.Visul s-a adeverit!Asta este.Si multe,multe vise se împlinesc.Acela cu măicuță sfântă a fost strict ptr.persoana mea.Dar restul viselor si mai ales cutremurele,faptul cand moațe cineva drag indiferent cat de departe este simt miros de mort si grad in casa,simt leșinuri si amețeli înainte cu o jumătate de zi de a fii cutremur!.Nu stru de ce mi-am spus aceste vise,am crezut ca pot sa am încredere,dar vad ca peste tot sunt lupi.Am considerat ca daca sunt pe acest blog al doamnei Maria întâlnesc oameni cu perceperi ,vise, semne ,si schimbam opinii.Dar vad ca nu este asa!.Sunt dezamăgita.,mai ales ca acestea nu le-am mai spus demult,demult,au rămas dintr-un colt al inimii!Oricum va !mulțumesc oameni rai!Ma rog sa deveniți buni!

    RăspundețiȘtergere
  9. Soare Lumina eu am visat-o pe Maică Domnului era noapte iar eu stăteam la rînd rea multă lume și fiecare cînd i venea rindul își spunea rugămintea mia venit si mie rândul miam spună dorința și ea mi-a răspuns așa:Da la iarna si sa îndeplinit dorința mea arzătoare după cati-va ani da iarna .Și era noapte deci se arată și în întuneric.

    RăspundețiȘtergere
  10. Înainte cu o săptămână de la Colectiv,am avut un vis straniu,stiam ca o da se întâmple o nenorocire mare.Pe treptele de la catedrala, stătea o femeie șezând pe trepti,chema oamenii din jur si le împărțea ceva ,de la distanta nu am văzut.Fiica mea a zis hai sa mergem sa vedem si noi.Fiica era in fata mea a primit o mana cât putea tine de lumânări,cand femeia si a ridicat capul am văzut ca era cumnata mea care murise in urma cu doi ani.M-am întunecat la fata si am întrebat o frumos ce face,ea mi a răspuns tine si nu întreba si mi a pus in mana lumânări încât nu le am cuprins .asa erau de multe.Si daca a văzut ca nu ma mișc a zis pleacă,caci trebuie sa dau si la alții.Mie personal nu mi a murit nimeni,dar vlăstarii neamului meu pe care-l iubesc,ptr.cate ma rog,ptr.romanii mei.Cumnata știa cat sunt de patriota,ce sa fac sunt copilul tatălui meu cate este ardelean de aici din nord,iar mama din Bălți Basarabia,.Bunicii erau ofițeri,iar ceilalți preoți.Ce poate fi mai frumos cand Oastea Domnului s-a întâlnit cu Oastea Tarii,parca asa spunea si părintele Arsenie.Eu țin la dna Maria,o inteleg pana la subiectul cu extratereștrii acolo se rupe firul.Dar, o respect.Noapte buna tuturor! Si cat putem sa nu ne jignim unii pe alții,viață este scurta.

    RăspundețiȘtergere