joi, 5 octombrie 2017

UN BLOC ZGÂRÎIE NORI , SE VA ÎNDOI SPRE DREAPTA ,PRECUM UN COPAC IN BATAIA VANTULUI !


                                Noapte de 4 -5 Octombrie 2017,ora 0,12 !

                                       Dragii mei,

În aceasta noapte,in timp ce scriam la articolul anterior,desi eram cu ochii pe monitor,vad înspre Sud-Est o intrare  mai mare ca intr-un Mall .
Am ales cu totul intamplator o cladire asemanatoare ca înaltime ,poate ca era puţin mai înalta faţă de acea care mi-a fost arătata.

                   Image result for zgarie nori imagini.


Nu stiu cum s-a întamplat intr-o fractiune de secunda ,deoarece, eram si eu acolo la intrarea cu masina spre Mall. Eram in urma unei masini si era noapte.
Aud un glas care-mi spune ,vino la MALL(daca am inteles eu bine cuvantul).
Mergeam in urma acelei masini mici de culoare închisă,dar m-am oprit înca inainte de a fi in incinta curtii acelui Bloc zgârâie nori,deoarece ,ceva se intamplase odata cu masina care intrase în mare viteza spe Blocul zgârâie nori.
Blocul a inceput a se clatina tare,apoi s-a indoit de la jumatate spre dreapta ,asa cum era cu faţa spre mine, si s-a clatinat asa de tare, încât părea ca se rupe in două.
Dragii mei,vom auzi de un asemenea eveniment nu tocmai placut, in care va fi pusa in pericol viata multor oameni nevinovati. Unde se va intampla,in ce Ţară si-n ce loc anume,eu nu stiu a va spune. Cert este faptul ca, un Bloc zgârie nori va fi pus in pericol mare cu tot ce se va afla în el in acea clipă.
Repet: Blocul din imaginea de mai sus l-am ales cu totul intamplator,pentru a se intelege ,cum arata acel Bloc (cu aproximatie),cum arata ca,şi constructie si inaltime.
Sa ne rugam la BUNUL DUMNEZEU si la MAICUTA DOMNULUI, ca sa nu fie oameni în acel Bloc si -n acele clipe.
                                      Cu dragoste,Maria.

..
P.S.



Prieteni dragi, 


Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!

Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,


sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:


                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Translate this page
Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...

                                        Cu dragoste,Maria.

12 comentarii:

  1. Ar putea fi clădirea aceea înaltă de lângă Kaufland Vest-Ploiesti

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inteles, va fi o masina capcana. Evitati hipermarketurile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ce in ploiesti este asa inalta cladirea?Poate in alta tara prin America sau alte tari care au blocuri zgarie-nori.Dar oare de la ce sa se incline?Este prost construita?Sau ar trebui sa fie un tsunami care sa loveasca acel bloc.Eu mi -am spus parerea mea.Nu stiu ce ar putea inclina acel bloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ce in Ploiesti?
      Pentru ca asa de mult seamana cu blocul ala de langa Kaufland Ploiesti Vest ca io am zis prima data ca o sa cada!
      De fapt ala-i "turnu din pisa"

      Ștergere
    2. De fapt ala-i blocul din Ploiesti Vest, chiar linga Kaufland...

      Ștergere
  4. Explozie de gaz sau atentat

    RăspundețiȘtergere
  5. In Timisoara avem o cladire inalata ce apartine de Mall

    RăspundețiȘtergere
  6. De unde stiti dacă e în România?

    RăspundețiȘtergere
  7. Langa LIDL-Baicului este un bloc cu 18 et.

    RăspundețiȘtergere
  8. a fost proiectata gresit, nu s-au vandut apartamentele din acel bloc, asiguratorii au refuzat sa asigure cladirea ; e posibil sa sa prabuseasca singura, insa e foarte aproape de supermarket, cred ca s-ar prabusi direct pe magazin, deci pericol mare pt oamenii aflati acolo.Fereasca Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragii mei,
      Eu am ales intamplator o poza cu un Bloc asemanator cu aceala care mi s-a aratat. Nu am spus ca va fi in Romania,sau Ploiesti in mod special.Am specificat in articol ,ca poza este doar o imagine a ceea ce am vazut. Nu va mai contraziceti ,pentru ca nu despre acest Bloc este vorba; ci de cu totul altul care se aseamna cu acesta. Am scris ca era o intrare mare,ca intr-un MALL. Nicidecum un simplu bloc. Ceva va fi, dar vom afla impreuna ceea ce se va intampla din păcate.Nu trebuie sa va ganditi ca aceasta va fi in ROMANIA. Pentru ca nu mi s-a spus locul sau TARA. Va imbratisez pe toti cu drag !

      Ștergere
    2. Nu e Romania . Tot America trebuie sa fie , ceva de genul 11 sept.

      Ștergere