miercuri, 8 noiembrie 2017

RUGATI-VĂ PREA SFINTEI TREIMI SI MAICII DOMNULUI !


                                          Zori de 17 Martie 2015, ora 3,30!

                                     Dragii mei, 

Până la această oră ,eu încă nu dormeam. Curentul era întrerupt de la ora 2 , iar eu imi făceam Rugaciunea la Lumina Sfintei Candele si a unei lumânărele din sfeşnic .
Şi asa cum stăteam în genunchi şi mă rugam, aud dragilor cor de Îngeri care cântau dumnezeiesc de frumos aşa :

                 "Rugaţi-vă  Lui Dumnezeu  Tatăl Cel  Ceresc , căci  Bun este !
               Rugaţi-vă Mântuitorului Hristos, căci mult a pătimit pentru păcatele voastre !
               Rugaţi-vă  Duhului  Sfânt ,şi aşa se va  sălăşlui  în sufletul  vostru.
               Numai în Biserica Lui Hristos, există mântuire !
              Rugaţi-vă  Prea Curatei Fecioarei Maria, căci este grabnic ajutătoare la Fiul Ei mult prea Iubit ! 
Slavă ,Cinste şi Închinare Prea Sfintei Treimi !
Slavă ,Cinste şi Închinare Prea Sfintei Născătoarei  de  Dumnezeu.
Slavă  Tatălui şi Fiului şi Sfântului Duh, şi acum şi pururea şi în vecii vecilor, Amin !"

Moment în care dragilor, văd în faţa mea, Sfanta Biserică la care merg eu in fiecare sărbătoare, sub un Cer de noapte albastra.
Pe partea dinspre Est al Turlei din faţă apare la vertical, precum un roi de albine, apare un Nor de Stele aurii, orbitor de stralucitor.
Era ca o perdea de Stele, pe partea dinspre Est a Turlei.
  Image result for iisusImage result for maica domnului


 Toată partea de Est a Turlei, cât era ea de înaltă , era îmbrăcată într-un nor albastru violet plin de puzderie de Stele aurii extrem de stralucitoare.
Perdeaua de Stele aurii, a stat acolo circa 4 -5 secunde după care a dispărut ca şi prin topire.
Dragii mei, să facem şi noi întocmai precum ne-a cântat Corul de Îngeri . Să ne rugăm neîncetat Lui Dumnezeu şi Maicii  Domnului , ca nu cumva să se clatine CREDINŢA  noastra si sa ne abatem de la Calea aleasă de DUMNEZEU, pentru noi toţi. 
Să împlinim Poruncile  Domnului din dragoste si cu dragoste sufleteasca. Sa avem milă să iubire faţă e Aproapele nostru.
Să nu mai lăsăm dragilor, măcar în ziua Sfântă a Duminicii Sfintele Biserici goale.
Să mergem şi sa ne hranim Sufletul ,cu Sfânta Şi Dumnezeiasca Liturghie.  
Să postim si noi cei care suntem sănătosi si care putem, să postim atât de la mâncare, dar mai ales de la Cuvinte de ocară, faţă de Aproapele nostru. 
Să ne spovedim la Părintele Duhovnic, ca apoi să ne învrednicim a primi Sfanta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie, cu Prea Sfânt şi Prea Scump Trup şi sângele Mântuitorului nostru Iisus Hristos, şi să ne fie nouă ,spre iertarea păcatelor si spre mântuirea sufletului nostru, Amin ! 
                                Cu dragoste, Maria.

P.S.
Dragii mei, 
Iar la ora 3,45 ,văd pentru câteva clipe, colţul casei mele din curte, acolo unde arde toata noaptea un bec.
Becul era aprins dragilor, dar numai in trairea mea, căci curentul tot nu venise.
Văzând că mi-a arătat Dumnezeu becul aprins afara, mi-am zis în sinea mea, cred ca va veni lumina.
Doar un minut a mai trecut, de când eu am gândit astfel, si lumina s-a aprins in camera; avaria  se reparase. 
Am rămas uimită si de această dată !

P.S.

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!


Fotografia postată de George Tulea.Fotografia postată de George Tulea.
Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,

sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube



https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...



                                   Cu dragoste si cu pretuire,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu