sâmbătă, 6 ianuarie 2018

DUHUL CEL PREA SFÂNT , MĂ VEGHEAZĂ ZI ŞI NOAPTE !



         11  Ianuarie 2017,ora 6,40 dimineata !

                                                                 Dragii mei, 

În aceasta dimineaţă dragilor, m-am trezit si văd sub plafonul camerei mele,deasupra patului meu,o umbra densa care se misca pe loc.
Deoarece eu cu ochii închisi,vad toate MINUNILE CERESTI,am închis ochii si priveam la acea umbra densă,care se transformase acum,în ceva uimitor.
Era prezent în camera mea,deasupra patului meu, la nici 2 metri distanta,Însuşi DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT.
Vedeam dragii mei, vedeam un Cer de noapte albastra, fara de stele,fara de Lună, dar cu un PORUMBEL alb,ce avea aripile -I întinse,iar desupra capului,sau chiar pe cap, avea un Soare mic, alb orbitor de stralucitor.
Asa precum este acest Soare alb,în mijlocul acestor trei porumbei albi.


Related image...
Prieteni dragi, PORUMBELUL alb, DUHUL  CEL PREA SFANT, zbura pe loc, dadea din Aripile SALE, în timp ce Soarele alb,orbitor de stralucitor,statea lipit de crestetul Său,trimitind raze spre mine roaba Sa.

Related image...

Dragii mei, din Cerul albastru de noapte,în jurul DUHULUI SFANT totul se transformase în Lumina galben - aurie orbitor de stralucitoare.
Simţeam căldura catifelată a DUHULUI SFANT; simţeam ca nu mai sun pe Pământ ci acolo Sus în CER. 
Îmi doream, ca sa nu se mai termine aceasta MINUNE MARE.
Si vad dragii mei, cum din ciocul Porumbelului alb,al Duhului Sfant,curg spre mine RAZE aurii, toate intrau in trupul meu, si care,ma faceau ca sa tresalt ca la un şoc electric.


Related image..

Da,Prieteni dragi sufletului meu, DUMNEZEU a voit ca sa mai adauge în mine roaba Sa,din Puterea Sa cea Atottiitoare,din Dragostea Sa ,  pentru ca si eu la rândul meu, sa vă pot dărui vouă tuturor,cu mare drag si cu multa dragoste sufleteasca din DARUL  SĂU care nu are sfârşit.
DUMNEZEU are mari planuri cu mine roaba SA, iar eu I-am promis că,nu-L voi dezamagi nicioiodata.
Trebuie sa fiu demnă de Cuvintele venite de Sus: MARIA  de jos, în timp ce  MARIA de Sus, este MAICUTA DOMNULUI, si tot demnă de a le merita trebuie sa rămân,pentru Cuvintele iesite din gura Sfanta a LUI IISUS HRISTOS,care,desi avea Coroana de spini pe frunte si sangera,El mi-a spus asa:

                  "Tu esti Imaginea MEA!"

Iata PRIETENI dragi, cum BUNUL  DUMNEZEU si MAICA PREA CURATA  FECIOARA MARIA,au binevoit ca eu roaba Sa, sa va aduc aici voua tuturor CUVANTUL SĂU.
Sa ne rugam fratilor, Duhului Celui Prea Sfant, Prea Sfintei Nascatoare de Dumnezeu, cu inima si cu sufletul ,si sa daruim dragoste Aproapelui nostru, si asa vom dobandi un loc în Împărătia Lui Dumnezeu.
                                               Cu dragoste,Maria.

2 comentarii: